  • 1. Data: 2008-04-25 12:29:14
    Temat: Czy pracodawca ma prawo zwolnić z pracy???
    Od: Anka <s...@n...pl>

    Witam!!!
    Mam do końca maja rehabilitacyjne, lekarz kieruje mnie na rentę czy w
    trakcie oczekiwania na komisję pracodawca ma prawo mnie zwolnić???
    Jeśli nie to co mam dostarczyć do zakładu pracy bo nie wiem??
    Zwolnienie od lekarza które zawiera informacje o tym iż czekam na
    komisję lekarską.
    Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.

  • 2. Data: 2008-04-25 12:35:01
    Temat: Re: Czy pracodawca ma prawo zwolnić z pracy???
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Anka pisze:

    > Mam do końca maja rehabilitacyjne, lekarz kieruje mnie na rentę czy w
    > trakcie oczekiwania na komisję pracodawca ma prawo mnie zwolnić???

    Po zakończeniu świadczenia rehabilitacyjnego i braku zdolności do pracy
    to co byś chciała? Przecież jesteś niezdolna do pracy. Ma prawo.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"