  • 1. Data: 2008-04-25 10:41:05
    Temat: picie nie-alkoholu w alkoholowym opakowaniu
    Od: Ensitherum <e...@N...pl>

    istnieje podstawa prawna aby ukarać mandatem za coś takiego? np za picie
    oranżady w puszcze po piwie.

  • 2. Data: 2008-04-25 10:57:06
    Temat: Re: picie nie-alkoholu w alkoholowym opakowaniu
    Od: kam <...@...pl>

    Ensitherum pisze:
    > istnieje podstawa prawna aby ukarać mandatem za coś takiego? np za picie
    > oranżady w puszcze po piwie.

    nie

    KG

  • 3. Data: 2008-04-25 11:21:01
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > nie

    Dawnymi czasy, to często zdarzało się herbatę nosić w butelce po wódce. Było
    to wygodne- butelka szczelnie zakręcana, odporna na temperaturę, szklana,
    poza tym, że ciepła nie trzymała to same zalety :) Na plażę picie w takich
    butelkach ludzie czasem brali :) Tak i teraz nikt tego nie może zabronic :)

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2008-04-25 11:43:48
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    osobny problem to wytłumaczenie miłym ;-) panom ze Straży Miejskiej tudzież
    policji, że płyn był bezalkoholowy.
    Pachnie mi to niepotrzebną nerwówką
    Jacek

  • 5. Data: 2008-04-25 12:50:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ensitherum" <e...@N...pl> napisał w wiadomości
    > istnieje podstawa prawna aby ukarać mandatem za coś takiego? np za picie
    > oranżady w puszcze po piwie.

    A jak wytłumaczysz i udowodnisz w sądzie, że w puszce z piwem było kakauko?
    Kto normalny pije oranżadę z puszki po piwie?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2008-04-25 13:40:14
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > A jak wytłumaczysz i udowodnisz w sądzie, że w puszce z piwem było kakauko?
    > Kto normalny pije oranżadę z puszki po piwie?

    Oczywiście, ze udowodni.
    Poda msgid.
    :>

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 7. Data: 2008-04-25 14:08:15
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 25-04-2008 o 12:41:05 Ensitherum <e...@N...pl> napisał(a):

    > istnieje podstawa prawna aby ukarać mandatem za coś takiego? np za picie
    > oranżady w puszcze po piwie.

    jak dla mnie tak, po prostu poragujesz picie alkoholu. poniewaz moga to
    widziec nieletni
    Analogicznie jakby ktos chodzi w koszulce ze swatyka i twierdzil, ze nie
    pochwala
    nazizmu

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 8. Data: 2008-04-25 14:12:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał

    > A jak wytłumaczysz i udowodnisz w sądzie, że w puszce z piwem
    > było kakauko?

    Nie w puszce z piwem a w puszce po piwie.
    Nie on ma coś udowadniać tylko oskarżyciel.
    No i chyba na potrzeby postępowania karnego
    będzie zabezpieczona ta puszka z zawartością
    lub przynajmniej jej pozostałościami.

    > Kto normalny pije oranżadę z puszki po piwie?

    W pytaniu nie było założenia, że delikwent jest normalny.
    Pytanie było czy może być ukarany.

  • 9. Data: 2008-04-25 14:39:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fuscfv$ukf$1@news.onet.pl Ensitherum <e...@N...pl>
    pisze:

    > istnieje podstawa prawna aby ukarać mandatem za coś takiego? np za picie
    > oranżady w puszcze po piwie.
    Tak samo jak za trzymanie podczas prowadzenia samochodu paczki papierosów
    przy uchu i mówienie do niej. ;)

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2008-04-25 15:00:30
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 25 Apr 2008 16:08:15 +0200,
    leon <l...@n...interia.pl> screamed:

    > jak dla mnie tak, po prostu poragujesz picie alkoholu. poniewaz moga to
    > widziec nieletni

    Masz na to jakiś konkretny artykuł? Chodząc z zestawem noży kuchennych
    propaguję morderstwo... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 16:59:07 user up 11688 days, 4:54, 1 user, load average: 0.94, 0.71, 0.95 ]

    Snoopy: No problem is so big that it can't be run away from.