  • 11. Data: 2010-04-02 14:30:19
    Temat: Re: Czy polityk może być pociągnięty do odpowiedzialności karnej?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-02 13:44, Icek pisze:

    > Czy ktos u nas zrozumie, ze mozna obnizyc obciazenia a wplywy wzrosna ??

    Kononowicz? Miało być nic?

    --
    spp

  • 12. Data: 2010-04-02 16:38:43
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Ktos rozumie. Ale z pewnoscia nie PO. no chyba, ze chca ropieprzyc
    > gospodarke celowo.

    Jak to żydzi :(

  • 13. Data: 2010-04-02 18:34:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 13:44:42 +0200, Icek napisał(a):

    > Czy ktos u nas zrozumie, ze mozna obnizyc obciazenia a wplywy wzrosna ??

    Och, Ty jeszcze nie kumasz? Stara zasada qui bono. Kto zarabia na tym, że
    podatki są wysokie?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 14. Data: 2010-04-02 20:42:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Apr 2010, Cyb wrote:

    > a korupcja spadla samoistnie - skoro nie potrzeba pozwolen to po oc
    > dawac w lape?

    To jest BARDZO TRUDNE pytanie :D

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2010-04-06 07:08:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > To jest BARDZO TRUDNE pytanie :D

    Baa w dawnych czasach, gdy programy nosilo się na dyskietkach, byłem
    świadkiem sytuacji, gdzie na giełdzie ktoś "kupował" program, który był
    freewarem i sprzedający zapytał - wersję podstawową, czy złamaną, gość z
    rozpędu poprosił o tą drugą.... Później musiał sie wstydzić, bo był to
    program pocztowy, który do wysyłanych listów dołączał informacje, że
    użytkownik jest na tyle głupi, że nawet programy darmowe zdobywa w
    wersji złamanej...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl