  • 21. Data: 2005-06-26 15:17:26
    Temat: Re: Czy policja może ukarać ?
    Od: abd <t...@t...net>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > sluzb

    > O to chodzi? Wiesz, ale to poniekąd wina samych użytkowników telefonów
    > komórkowych, którzy namiętnie dzwonią z pierdołami. A liczba osób
    > odbierających telefony jest ograniczona.

    Komorkowcy placa slone podatki i co ich to interesuje? Niech przerzuca z
    finansowania wojska w Iraku na ratownictwo w Polsce.

  • 22. Data: 2005-06-26 17:11:48
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > O to chodzi? Wiesz, ale to poniekąd wina samych użytkowników telefonów
    > komórkowych, którzy namiętnie dzwonią z pierdołami. A liczba osób
    > odbierających telefony jest ograniczona.

    Generalnie zgadzam sie, choc to samo moznaby powiedziec o uzytkownikach
    telefonow stacjonarnych dzwoniacych na 997. A przeciez w przeciwienstwie do
    numeru 112 nikt nie narzeka na trudnosci z dodzwonieniem sie na 997 :-) ..

  • 23. Data: 2005-06-26 18:36:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    przeciwienstwie do
    > numeru 112 nikt nie narzeka na trudnosci z dodzwonieniem sie na 997
    :-) ..

    Dzwoniącego z 997 łatwo namierzyć, bo przeważnie telefon jest
    zainstalowany w jakimś lokalu. Toteż głupich żartów się mniej zdarza.
    Poza tym, co to za szpan z normalnego podzwonić. A z komórki?

  • 24. Data: 2005-06-26 19:01:59
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Dzwoniącego z 997 łatwo namierzyć, bo przeważnie telefon jest
    > zainstalowany w jakimś lokalu. Toteż głupich żartów się mniej zdarza.
    > Poza tym, co to za szpan z normalnego podzwonić. A z komórki?

    Jasne ze tak, ale nie o to mi chodzilo...
    Mowie ze glupie zarty zdarzaja sie rownie czesto (albo i czesciej) na numer
    997 (998,999). Dodajmy do tego mnostwo innych, realnych zgloszen. A mimo to
    nie powoduje to zapchania linii...
    Zatem 112 jest numerem "trudnym" do skorzystania nie z powodu natloku
    glupich zartow ale z powodu nieskoordynowania sluzb.
    I dlatego szybciej bedzie dojsc na piechote do "okienka" i powiadomic o
    danym zdarzeniu niz uzyskac pomoc dzwoniac na 112...

    uff...

  • 25. Data: 2005-06-27 08:50:19
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Krzysiek napisał(a):

    > Tylko proszę nie piszcie bzdur typu porysuj, przebij, a tym bardziej "olej go"
    > bo jest to naprawdę problem dla grona niepełnosprawnych czy matek z wózkami.

    a czy ktokowliek rozmawial juz z tym gosciem?
    moze wystarczy mu uswiadomic ze jest bucem
    a jesli nie to jak juz ci powiedziano, telefon na policje lub straz
    miejska, to czasem naprawde jest skuteczne, jesli nie, to innym bardzo
    skutecznym sposobem sa kartki, na poczatek duza a4 z wyjasnionym
    problemem za wycieracka, najlepiej mokra lub w czasie deszczu, wtedy
    trudniej ja zdjac, jesli to nie pomoze, wtedy papier samo przylepny z ta
    sama informacja, naklejony oczywiscie na wysokosci oczu kierowcy

    osobiscie w ten sposob nauczylem parkowac goscia ktory notorycznie
    zajmowal dwa miejsca parkingowe, tylko on zrozumial przy karte a4 :)

  • 26. Data: 2005-06-28 10:31:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 25 Jun 2005 00:06:08 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > A z kartką już próbowałem.. To większy burak niż myślicie.. Nie pisałem nic o
    > kulturze, a i tak nie zrozumiał. Wniosek: burak do potęgi, na którego
    > najprostsze metody nie działają... Stąd mój pomysł z policją lub straż miejską.

    Tak jak już ktoś napisał: kartka (lub kilka kartek) A4, samoprzylepna. Dla
    lepszego efektu, po naklejeniu delikatnie pociachać - będzie jeszcze
    trudniej ją usunąć. Jak debil spędzi godzinę na odklejaniu to może za
    drugim-trzecim razem zrozumie...

    Inna metoda - jeśli są gdzieś w pobliżu dwa odpowiednio ciasno ustawione
    drzewa, zebrać się w 10 chłopa i przeparkować auto ;)

    No i najprościej: zadzwonić do Straży miejskiej. Jak będą chrzanili że to
    nie ich sprawa - niech zadzwoni do nich kilkanaście osób pod rząd: przyjadą
    i uprzyjemnią burakowi życie dla świętego spokoju...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004