  • 1. Data: 2006-09-07 11:16:03
    Temat: Czy ogłoszenie jest ofertą czy informacją ?
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Na aaaby.pl znalazlem oferte wynajmu mieszkania: 100 m2 w kamienicy w
    świetnej i drogiej dzielnicy Warszawy. Wpisana była cena 1000 PLN. Czułem,
    że cos jest nie tak, no ale cena to cena. Zadzwoniłem i okazalo się, że
    owszem, kosztuje to 1000, ale Euro. Czy w takim układzie ogłoszenie w
    interncie jest tylko informacją, czy tez stanowi oferte handlową, a zatem
    wynajmujący powinien zgodnie z nią wynając to za 1000 PLN ?

  • 2. Data: 2006-09-08 06:32:04
    Temat: Re: Czy ogłoszenie jest ofertą czy informacją ?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 7 Sep 2006 13:16:03 +0200, jaQbek [z pracy] napisał/napisała:
> [...]
    > interncie jest tylko informacją, czy tez stanowi oferte handlową, a zatem
    > wynajmujący powinien zgodnie z nią wynając to za 1000 PLN ?

    przeczytaj regulamin aaaby.pl i wszystko stanie sie jasne.

    Jesli wygrasz aukcje na allegro to umowa jest wiazaca dla obu
    stron :)

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *