  • Data: 2009-03-11 12:42:04
    Temat: Czy oświadczenie o uznaniu długu jest ważne?
    Od: "koll" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Postaram sie jak najkrocej
    Otoz problem polega na tym iz kolega jest mi winien pewna sumie pieniedzy.
    Spisalem z nim oswiadczenie o uznaniu dlugu (ja napisalem na komputerze, a on
    wlasnorecznie dopisal termin w jakim zobowiazuje sie zwrocic pieniadze, date
    spisania oswiadczenia i podpis)

    Oswiadczenie brzmi tak:

    Ja (imie i nazw.) legitymujacy sie dowodem os. serii, nr. zamieszkaly w miescie
    X ul. Yoswiadczam iz uznaje moj dlug w wys. XXX (slownie:XXXXXX)i wobec YYYY
    leg. sie dowodem os. serii, numer, zam. w YYYYY i zobowiazuje sie splacic cala
    nalezna sume do 1 kwietnia 2009

    Miejscowosc, dnia...................

    Podpis

    Problem polega na tym, ze piszac ww. oswiadczenie pomylilem jego serie i numer
    dowodu - sa to dane innej osoby. Pozostale jednak dane sie zgadaja na 100%,
    jest adres, imie i nazwisko oraz podpis

    Czy oswiadczenie takie jest wazne????? Prosze o pomoc!!!!!!!!