  • 1. Data: 2006-09-07 09:57:58
    Temat: BIK - anulowanie wpisu |?
    Od: "Antek" <a...@w...pl>

    Witam,

    Czy moze mi ktos powiedzieć czy jest jakiś okres po którym wpisy zostaja
    wyczyszczone ??

    Chodzi o to ze nie zawsze byłem grzeczym człowiekiem i w przeszłości troche
    miałem za uszami co znalazło się w BIK. Same kredyty się już przedawnily a w
    BIK dalej wisze.

    Czy jest możliwe aby kiedyś zostalo moje konto wyczyszczone (nie splacajac
    juz tego co przedawnione) ??

    Dziękuje za odpowiedź.

    Antoś

  • 2. Data: 2006-09-07 12:18:43
    Temat: Re: BIK - anulowanie wpisu |?
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Antek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest możliwe aby kiedyś zostalo moje konto wyczyszczone (nie splacajac
    > juz tego co przedawnione) ??

    Jeśli nie są naiwni, to nie.

    To, że kredyt się przedawnił, nie oznacza, że przestał istnieć - po prostu
    jesteś dłużnikiem, od którego, na drodze prawnej, nie można już ściągnąć
    należności.

    pozdr

    Monika

  • 3. Data: 2006-09-07 16:20:17
    Od: FLOYD <t...@g...pl>

> [...]
    > jesteś dłużnikiem, od którego, na drodze prawnej, nie można już ściągnąć

    A po jakim czasie przedawnia się kredyt konsumencki? I co powoduje, że
    przedawnienie "przestaje obowiązywać"
    Dzięki za odpowiedź.
    PZDR

  • 4. Data: 2006-09-07 23:21:42
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Antek wrote:
> [...]
    > BIK dalej wisze.
    >
    > Czy jest możliwe aby kiedyś zostalo moje konto wyczyszczone (nie splacajac

    Zdaje się z z BIK dane są wykreślane po 7 czy 10 latach i wtedy powinny
    same zniknąć.

  • 5. Data: 2006-09-08 07:18:47
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w

    > Zdaje się z z BIK dane są wykreślane po 7 czy 10 latach i wtedy powinny
    > same zniknąć.

    Mozna wnioskowac do wierzyciela o wykreslenie danych.

    Neko