  • 11. Data: 2021-10-30 21:13:38
    Temat: Re: Czy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12 listopada) obowiązkowe?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-30 o 19:19, Shrek pisze:

    > Z różnych powodów. Ja na przykład mam tak, że odebranie służbowego
    > telefonu po godzinach może potencjalnie o rząd wielkosci zmniejszyć
    > burdel jaki zastanę następnego dnia "na zakładzie". A burdel i tak
    > musiałbym posprzątać więc się opłaca odebrać. Tym bardziej że ci co mają
    > ewentualnie dzwonić wiedzą od jakiej skali burdelu dzwonić i nie
    > nadużywają tego. Jak nie odbiorę to też pretensji nikt nie ma i
    > tłumaczyć się z tego nie muszę..

    Jeśli ktoś mi płaci za odbieranie, to tak, ale
    jak tylko daje telefon, żeby dupę zawracać, to nie brałem.

    Nie mam problemu z odbieraniem, często uzgadniam różne rzeczy
    w soboty czy niedziele, ale za tym idzie gratyfikacja
    a nie tylko pilnowanie burdelu.

  • 12. Data: 2021-10-31 05:51:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2021 o 21:13, cef pisze:

    > Jeśli ktoś mi płaci za odbieranie, to tak, ale
    > jak tylko daje telefon, żeby dupę zawracać, to nie brałem.

    Jak tam uważasz. Twoje prawo.

    > Nie mam problemu z odbieraniem, często uzgadniam różne rzeczy
    > w soboty czy niedziele, ale za tym idzie gratyfikacja
    > a nie tylko pilnowanie burdelu.

    Finansowo bez znaczenia - raz na dwa miechy ktoś zadzwoni. Zresztą -
    pewnie za to coś tam dostaję w postaci premii uznaniowej. Generalnie nie
    mam z tym problemu, ale rozumiem, że ktoś może mieć - jego prawo.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-10-31 13:46:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-31 o 05:51, Shrek pisze:

    > Finansowo bez znaczenia - raz na dwa miechy ktoś zadzwoni. Zresztą -
    > pewnie za to coś tam dostaję w postaci premii uznaniowej. Generalnie nie
    > mam z tym problemu, ale rozumiem, że ktoś może mieć - jego prawo.

    Ja mam po prostu inne doświadczenia.
    Dzwonili w tygodniu - nie tylko jak się zaczynał
    burdel ale nawet w prostych sprawach, a jak handlowiec
    w niedzielę pił wódkę z burmistrzem czy innym prezesem, to nie widział
    problemu, żeby zadzwonić zapytać o ile droższy
    będzie projekt z silnikami w wykonaniu Ex albo jak
    zamienisz instalację na kwasoodporną.