eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12 listopada) obowiązkowe? › Czy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12 listopada) obowiązkowe?
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy odbieranie rozmów telefonicznych stało się (stanie się od 12
    listopada) obowiązkowe?
    Date: Sat, 30 Oct 2021 09:30:54 +0200

    GUS będzie przeprowadzał spis kontrolny. Tu informacja o tym:
    https://spis.gov.pl/aktualnosci/badanie_kontrolne/

    Na końcu tekstu jest taki fragment:
    "Udział w badaniu kontrolnym jest obowiązkowy na mocy art. 27 Ustawy z
    dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i
    mieszkań w 2021 r."

    Czy właśnie odbieranie rozmów telefonicznych stało się obowiązkowe?
    (ściślej stanie się od 12 do 24 listopada)

    Czy nieodebranie połączenia to analogiczna sytuacja do tej, że
    rachmistrz puka do drzwi i nikt mu nie otworzył?

    Oczywiście wymówek, że nie odebrało się, a dzwonili jest multum, ale ja
    się pytam co na to prawo i co ewentualnie mogą mi teoretycznie zrobić za
    nieodebranie połączenia lub uporczywego nieodbierania wielu połączeń?

    --
    t0maszek