  • 11. Data: 2005-06-22 17:50:17
    Temat: Re: Czy nikt mi nie moze pomoc?
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Trollujesz, czy na prawdę jesteś aż tak tępy?
    trollujesz? nie jestem tepa, czemu mnie obrazasz? grzecznie tylko
    zapytalam, bo nie zrozumialam odpowiedzi. :)

  • 12. Data: 2005-06-22 18:05:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AngelSky" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > bo pytanie zadalam wczesniej jest pod tytule "ograniczenie wyjazdu
    ojca
    > zagranice.....""

    Aha! Genialne :-)

  • 13. Data: 2005-06-22 18:18:02
    Od: Kuba <t...@f...o2.shmoo.pl>

    AngelSky wrote:

    > Czy naprawde nikt nie wie jak mam zalatwic ta sprawe?

    To proste! Każdy to wie.
    A więc słuchaj(czytaj) uważnie:

    Szczyptę chromu dodać, i na jednolitą masę dobrze wymieszać.

    Powodzenia, i daj znać jak ci poszło.

    --
    empty

  • 14. Data: 2005-06-22 18:22:18
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Yawn napisał(a):

    > Litosci...tytul powinien brzmiec "ograniczenie umyslowe - pomozcie".
    > Najpierw poczytaj o grupach, a potem na nie pisz.

    tylu madrych ludzi tu przesiaduje ale widze ze ty w kolejce u
    Najwyzszego po rozum najwidoczniej nie stales!!!

  • 15. Data: 2005-06-22 18:23:21
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "AngelSky" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ojca

    > Aha! Genialne :-)

    :-)przepraszam za te mala niedoskonalosc:-)

  • 16. Data: 2005-06-22 18:25:54
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Kuba napisał(a):

    > To proste! Każdy to wie.
    > A więc słuchaj(czytaj) uważnie:
    >
    > Szczyptę chromu dodać, i na jednolitą masę dobrze wymieszać.
    >
    > Powodzenia, i daj znać jak ci poszło.

    swietne!:-)

  • 17. Data: 2005-06-22 18:39:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > :-)przepraszam za te mala niedoskonalosc:-)

    Mniesz o niedoskonałości. Rzecz w tym, ze ja tamtego wątku w czytniku
    nie widzę.

  • 18. Data: 2005-06-22 19:43:05
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "AngelSky" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mniesz o niedoskonałości. Rzecz w tym, ze ja tamtego wątku w czytniku
    > nie widzę.

    jest troszke wyzej pod tematem"ograniczenie wyjazdu ojca za granice i
    widywania z dzieckiem ktore pozucil"
    :-)

  • 19. Data: 2005-06-22 23:04:37
    Od: maHo <m...@p...net>

    AngelSky wrote:

    > tylu madrych ludzi tu przesiaduje ale widze ze ty w kolejce u
    > Najwyzszego po rozum najwidoczniej nie stales!!!

    To jest zdecydowanie dobry sposób na uzyskanie odpowiedzi. Najpierw
    zadac pytanie na które nie da się odpowiedzieć, a potem obrażać tych
    którzy potencjalnie mogą pomóc :). Oby tak dalej.

    pozdrav

    maHo

  • 20. Data: 2005-06-23 11:11:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    AngelSky wrote:

    > dziekuje za odpisanie ale nie bardzo wiem w ktorej sprawie moglby Pan mi
    > poradzic a w ktorej nie.nie zrozumialam wiadomosci

    No to jesteśmy w domu, bo reszta grupy też nie wie, o co Tobie chodzi.

    Justyna