    From: " madali" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy nie naruszę prawa wysyłajac listowną prośbę ?
    Date: Mon, 22 Aug 2005 19:29:38 +0000 (UTC)

    Witam
    Mam problem z otrzymaniem uczciwych alimentów na dzieci od ich ojca. Nie chcę
    wypisywać długiej, nudnej pewnie dla was historii. Dość, że dzieci mają oboje
    rodziców, chociaż rodzice się rozeszli.Ojciec zarabia bardzo dużo ja o wiele
    mniej. Zajmuję się dziećmi sama, tata nie ma dla nich czasu. Wydaję na nie
    60% moich dochodów netto a od ich taty dzieci potrzebują ok. 6 % jego dochodu
    netto na godziwe życie.W imieniu dzieci zrobiłam wiele aby im je
    zapewnić,prosiłam ich tatę-bez rezultatu.Prosiłam o pomoc w rozmowach
    rodziców ojca dzieci-nie chcieli się wtrącać.Wniosłam pozew o podwyżkę
    alimentów. Dzieci dostały niewiele. Wniosłam apelację, sąd odrzucił.
    Uzasadnienie było takie, że tata zapewnia dzieciom zaspokojenie wszystkich
    potrzeb poza wypłacanymi alimentami.Oczywiście to nie prawda ale sąd wolał
    dać wiarę ustnym zapewnieniom taty niż przedstawionym w formie rachunków i
    zaświadczeń dowodom z mojej strony.Absolutnie tego nie rozumiem ale muszę się
    z takim zakończeniem sprawy w sądzie zgodzić.Należę natomiast do takich
    matek, które nie zgodzą się na niesprawiedliwość wobec dzieci.Zastanawiam się
    więc co dalej.
    Poradzono mi abym zwróciła się listownie o pomoc do zagranicznych właścicieli
    firmy, którą w Polsce zarządza ojciec moich dzieci. Panowie są
    Europejczykami , w tamtej Europie bardziej daba się o dzieci i opinię prezesa
    wielkiej firmy niż w Europie w polskim wydaniu - tak mi powiedziano.Nie wiem
    czy to by coś dało ale może trzeba spróbować?
    Byłabym wdzięczna za udzielenie mi porady czy naruszyłabym prawo wysyłając
    taką prośbę o pomoc dla dzieci . Proszę nie dokopujcie mi za
    bardzo.Pozdrawiam.