  • 1. Data: 2019-08-14 17:34:55
    Temat: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kto im sprzedaje nasze numery?
    W losowanie nie wierzę, bo niby skąd by wylosowywali do "atrakcyjnych usług" akurat w
    moim mieście, nawet jeśli stolica?
    Do tego te prezentacje są zwykle bardzo blisko (+/- ta sama dzielnica), czyli nawet
    adresy lub kody pocztowe mogą znać.
    Typowo:
    - Dzień dobry tu firma "mumble bumble" mamy specjalnie dla Pana atrakcyjną ofertę
    (skąd widzą, że "pana"?)
    - Tak, dzień dobry, proszę o numer Regon lub KRS Waszej firmy.
    Po tak trudnym pytaniu łupią słuchawką ;-)
    Numery się prezentują, choć muszą mieć sporą pulę (np. w ciągu godziny dzwonią z
    kilku różnych).

  • 2. Data: 2019-08-14 17:38:23
    Od: p...@g...com

    Jakaś duża baza (plus ?) zmieniła zmieniła właściciela. Nie odbieram później
    sprawdzam co za numer i blokuję.

  • 3. Data: 2019-08-14 17:40:11
    Temat: Re: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Kto im sprzedaje nasze numery?
    >W losowanie nie wierzę, bo niby skąd by wylosowywali do "atrakcyjnych
    >usług" akurat w moim mieście, nawet jeśli stolica?

    a komorka czy stacjonarny ?

    >Do tego te prezentacje są zwykle bardzo blisko (+/- ta sama
    >dzielnica), czyli nawet adresy lub kody pocztowe mogą znać.

    A "zgody marketingowej" nigdy nie zaznaczyles ?
    W banku, w sklepie internetowym, w promocji, u operatora telefonu,
    skuszony kuponem do biedronki ...

    Albo kilka call center dostaje takie samo zlecenie.

    No coz - jak ci przeszkadza - skladasz dyspozycje skasowania danych,
    a jak łupną sluchawka - to do GIODO z numerem telefonu z ktorego
    dzwonili.

    J.

  • 4. Data: 2019-08-14 18:41:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wtedy jakbyś z drugiej strony z rybą rozmawiał.

    -----

  • 5. Data: 2019-08-14 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

> [...]
    > łupią słuchawką ;-) Numery się prezentują, choć muszą mieć sporą
    > pulę (np. w ciągu godziny dzwonią z kilku różnych).

    Przeciagaj rozmowe, obiecuj, dawaj znac ze jestes zainteresowany etc...
    Do mnie przestali dzwonic :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 6. Data: 2019-08-14 19:07:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-14 o 17:40, J.F. pisze:
    > No coz - jak ci przeszkadza - skladasz dyspozycje skasowania danych,
    A jeżeli kiedyś wyraził zgodę? Dostał 5 zł obniżki na jakaś usługę. Ten
    ktoś sprzedał dalej jego numer. Nowy właściciel bazy usuwa go z tejże.
    Traci te pięć zeta?

    Robert

  • 7. Data: 2019-08-14 19:22:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No q... nie mam co robić?
    Może dam im Twój numer?

    -----

  • 8. Data: 2019-08-14 19:50:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.08.2019 o 17:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Kto im sprzedaje nasze numery?

    sam im sprzedajesz, wyrażając rozmaite marketingowe zgody, ja nie
    odbieram takich telefonów od nieznanych numerków, mogą zawsze wysłać
    sms-a do mnie, wtedy łatwo sprawdzę ich wiarygodność

    --
    I love love

  • 9. Data: 2019-08-14 23:02:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-14 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Przeciagaj rozmowe, obiecuj, dawaj znac ze jestes zainteresowany etc...
    > Do mnie przestali dzwonic :))))

    rat wziął telefon do toalety. Parę razy wodę spuścił.Taka była rozmowa z
    nimi. Już nie zadzwonili.

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-08-15 05:48:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-14, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Przeciagaj rozmowe, obiecuj, dawaj znac ze jestes zainteresowany etc...
    > Do mnie przestali dzwonic :))))

    Są fajne aplikacje. Jeśli jeszcze nie znasz zarzuć np. na YT call
    robokiller. Tu klasyka:
    https://www.youtube.com/watch?v=odN35YY5yt8

    --
    Marcin