  • 1. Data: 2005-12-23 14:06:05
    Temat: Czy nagranie na tasmie cos da?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Moj ojciec chce wywalic matke z mieskania kwaterunkowego, wiem ze to nie
    mozliwe ale dreczy ja itp, czy nagranie takiej awantury cos da w
    sadzie....czy istnieje jakis sposob zeby go uspokoic?....nie wiem
    postraszyc...nie wiem co.....zal mi matki bo naprawd nie wyglada to
    najlepiej.
    Dyktafon?
    cyfrowy?
    tasmowy?
    Poradzcie cos prosze

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-12-23 14:25:54
    Temat: Re: Czy nagranie na tasmie cos da?
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > Witam
    > Moj ojciec chce wywalic matke z mieskania kwaterunkowego,

    dziadek ponad 60 lat i taki bojowy?ale co chcesz zrobic?znecanie sie?
    grozby?jakikolwiek dyktafon - i nagranie z niego moze byc dowodem, jesli sad
    tak uzna.

  • 3. Data: 2005-12-23 14:39:01
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    71 lat
    Wodka robi takie rzeczy a polaczeniu z pazernoscia.
    A czy w takich przypadkach uznaje raczej czy raczej nie?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2005-12-23 14:42:25
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > 71 lat
    > Wodka robi takie rzeczy a polaczeniu z pazernoscia.
    > A czy w takich przypadkach uznaje raczej czy raczej nie?

    tak. vide Michnik & Rywin

  • 5. Data: 2005-12-23 15:51:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jacek23 [j...@p...pl] napisał:
    > 71 lat
    > Wódka robi takie rzeczy a połączeniu z pazernością.
    > A czy w takich przypadkach uznaje raczej czy raczej nie?

    Nagranie na magnetofonie ma trochę wyższą wartość dowodową, niż
    zeznanie osoby je robiącej. W wypadku zeznania - jeśli nawet zakładamy
    szczere intencje świadka - zawsze może on coś pomylić lub przekręcić.
    Magnetofon niczego nie "przekręci".

    Magnetofon analogowy "taki z taśmą" ma tę zaletę, że łatwiej do akt
    dołączyć nagraną kasetę. W wypadku magnetofony cyfrowego należało by
    zrobić płytę, bo przecież całego dyktafonu nie dołączysz.

  • 6. Data: 2005-12-23 23:24:56
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "plonk" <j...@j...uie> napisał w wiadomości

    > zrobic porzadek z ojcem. przeciez 71 lat ma! nie potrafisz zapanowac
    nad
    > porzadkiem w domu ?

    ... a znacie, towarzyszu plonku, czwarte przykazanie?

    --
    pozdro
    ape

  • 7. Data: 2005-12-23 23:27:13
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

  • 8. Data: 2005-12-24 13:46:59
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie wiem co mozna zrobic,tak jak napisalem zneca sie psychicznie, fizycznie
    raczej nie bo chuchro.
    Nie znam sie na tym, chce cos zrobic zeby matka nie musiala plakac jak do
    mnie przyjdzie.

  • 9. Data: 2005-12-24 17:21:33
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

> [...]
    > raczej nie bo chuchro.
    > Nie znam sie na tym, chce cos zrobic zeby matka nie musiala plakac jak do

    po pierwsze przestan byc bezradnym. nagraj ojca jak bedzie wyzywal sie na
    matce, razem zlozcie z matka zeznania, bedzie duze prawdopodobienstwo, ze
    zostanie przyjecte jako dowod w sadzie. jesli bije, - wezcie obdukcje od
    lekarza.

  • 10. Data: 2005-12-24 18:17:19
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    > nad
    >
    > ... a znacie, towarzyszu plonku, czwarte przykazanie?

    a co to ma do rzeczy ?