    From: o...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy na doktoranckich można pracować?
    Date: 13 Oct 2002 20:45:29 +0200

    Ponieważ nie otrzymałam odpowiedzi na prawo.podatki ponawiam pytanie - może tu
    jest więcej doktorantów:
    Czy będąc na dziennych studiach doktoranckich i otrzymując stypendium mam
    odprowadzane jakieś składki ZUS: wszystkie czy tylko zdrowotną? Czy pracując
    dodatkowo na umowę zlecenie jestem traktowana tak jak student do 26 roku życia
    czyli czy nie trzeba za mnie odprowadzać składek ZUS? Czy faktycznie jest
    prawnie uregulowane że otrzymując stypendium nie mogę pracować na etacie? A co
    z 3/4 etatem lub umową na czas określony. Z góry dziękuję za odpowiedź i
    pozdrawiam wszystkich]
    Ola