    From: "slaweks" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy muszę założyć wodomierz?
    Date: Mon, 6 May 2002 15:35:55 +0200

    Witam wszystkich grupowiczów!
    Mam pytanie.
    Niedawno zakupiłem działkę budowlaną, na której
    stoi nieruchomość (do rozbiórki). Jest tam możliwość
    korzystania z bieżącej wody (tylko na otwartym
    powietrzu). Pod tym adresem nikt nie jest zameldowany,
    poprzedni właściciel bywał tam rzadko i za wodę
    pewnie nie płacił.
    Ostatnio w furtce ktoś zostawił karteczkę, aby się zgłosić
    do wodociągów i regulować sprawę wodomierza.
    Kartka była bez pieczątki i podpisu, więc ją całkowicie
    zlekceważyłem.
    Pytania:
    1. Czy muszę założyć wodomierz, czy mogę się rozliczać ryczałtem.
    2. Czy fakt, że nie jestem tam zameldowany ma wpływ na sposób
    rozliczeń za zużytą wodę?
    3. Czy mogą mnie tak po prostu wezwać, czy muszą stawić się
    osobiście?

    Pozdrawiam
    Sławek.