  • 1. Data: 2008-04-26 16:34:16
    Temat: Czy można złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w tej sprawie?
    Od: marek <m...@o...pl>

    Chodzi o nakaz jazdy na światłach mijania w dzień, który został
    wprowadzony wbrew wszelkim cywilizowanym regułom, a co więcej, w
    momencie jego wprowadzania były znane jego niekorzystne skutki.
    W skutek tego nakazu ilość zabitych na drogach wzrosła o 500 osób.
    Dane te pochodzą ze strony http://bezswiatel.4.pl, gdzie jest
    przeprowadzona gruntowana analiza tego problemu.
    Czy prokuratura przyjmie taki wniosek i gdzie go składać? Miejsce
    popełnienia przestępstwa to chyba Warszawa (tam jest Sejm), ale może
    trzeba zacząc od Prokuratury Krajowej?

  • 2. Data: 2008-04-26 16:36:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    marek pisze:

    > W skutek tego nakazu ilość zabitych na drogach wzrosła o 500 osób.

    Imho ilość zabitych osób wzrosła o 500 osób, bo mieliśmy tego
    roku 11 więcej pijanych kierowców autobusów.

    Wniosek z tego, że twoi rodzice robili cie albo po pijaku, albo
    jesteś debilem z wyboru.

    6008

  • 3. Data: 2008-04-26 16:36:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marek pisze:

    > Czy prokuratura przyjmie taki wniosek i gdzie go składać?

    Wniosek przyjmie. Ale co z tego jak zasadniczo głupota nie jest karalna.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 4. Data: 2008-04-26 16:37:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Wniosek z tego, że twoi rodzice robili cie albo po pijaku, albo jesteś
    > debilem z wyboru.

    A! Nie zapomnij mnie pozwać, za to, że stwierdziłem fakt iż
    winieneś być wyskrobany, albo poroniony.

    6008

  • 5. Data: 2008-04-26 16:42:36
    Od: marek <m...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Wniosek przyjmie. Ale co z tego jak zasadniczo głupota nie jest karalna.

    Ale gdzie składać? W Krajowej czy w Warszawie?

  • 6. Data: 2008-04-26 16:42:47
    Od: marek <m...@o...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > Imho ilość zabitych osób wzrosła o 500 osób, bo mieliśmy tego roku 11
    > więcej pijanych kierowców autobusów.
    >
    > Wniosek z tego, że twoi rodzice robili cie albo po pijaku, albo jesteś
    > debilem z wyboru.

    Co to było?
    LOL

  • 7. Data: 2008-04-26 16:44:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marek pisze:

    > Ale gdzie składać? W Krajowej czy w Warszawie?

    Wszystko jedno i tak nic z tego nie będzie.

  • 8. Data: 2008-04-26 17:05:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marek pisze:
    > Chodzi o nakaz jazdy na światłach mijania w dzień, który został
    > wprowadzony wbrew wszelkim cywilizowanym regułom, a co więcej, w

    Tzn. jakim? Sejm, senat, prezydent - procedura się zgadza.

    > momencie jego wprowadzania były znane jego niekorzystne skutki.

    Tzn. jakie? Że jakiś sklerotyk mandat dostanie?

    > W skutek tego nakazu ilość zabitych na drogach wzrosła o 500 osób.

    ROTFL

    Bzdura kompletna - wzrost ofiar to skutek wpływu Saturna oraz wzrostu
    aktywności gremlinów.

    Natomiast twoje poczęcie jest ostateczną przyczyną wojny w Iraku.

    > Dane te pochodzą ze strony http://bezswiatel.4.pl, gdzie jest
    > przeprowadzona gruntowana analiza tego problemu.

    Raczej gruntowna pomroczność jasna i inne brednie.

    > Czy prokuratura przyjmie taki wniosek i gdzie go składać? Miejsce
    > popełnienia przestępstwa to chyba Warszawa (tam jest Sejm), ale może
    > trzeba zacząc od Prokuratury Krajowej?

    Zacznij od wizyty u psychiatry - chociaż dla ciebie to już chyba za późno...

  • 9. Data: 2008-04-26 17:23:31
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    marek pisze:

    > Co to było?
    > LOL

    zwyczajna odpowiedz na poziomie pytania ;)

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 10. Data: 2008-04-26 17:38:13
    Od: marek <m...@o...pl>

    > zwyczajna odpowiedz na poziomie pytania ;)

    Kolejny down.