  • 1. Data: 2004-06-16 15:03:19
    Temat: Czy mozna zalozyc firme na 1 dzien?
    Od: "A4" <g...@w...pl>

    Jak w temacie. Odpowiedź pewnie będzie brzmiała, że tak.
    Ale kontekst jest taki:
    Zakładam firmę na 1 dzień i ZUS płacę też za 1 dzień funkcjonowania firmy.
    Czy to działa czy nie?

    Dzięki z góry i pozdrawiam!

    Grzegorz
    g...@w...pl

  • 2. Data: 2004-06-16 15:31:51
    Temat: Re: Czy mozna zalozyc firme na 1 dzien?
    Od: "@_nteneum" <n...@a...com>

    Użytkownik "A4" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Odpowiedź pewnie będzie brzmiała, że tak.
    > Ale kontekst jest taki:
    > Zakładam firmę na 1 dzień i ZUS płacę też za 1 dzień funkcjonowania firmy.
    > Czy to działa czy nie?

    =)

    ale mam nadzieję, że wiesz, że zdrowotne płacisz całe oraz że płacisz opłatę
    za wpis do działalności gospodarczej oraz że musisz wszystko w odpowiednich
    urzędach po zgłaszać. Koszt otworzenia przeds. wcale nie jest mały.

    pzodr

  • 3. Data: 2004-06-16 15:32:06
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <capnq0$7rk$1@atlantis.news.tpi.pl> A4 napisał(a):
    > Jak w temacie. Odpowiedź pewnie będzie brzmiała, że tak.
    > Ale kontekst jest taki:
    > Zakładam firmę na 1 dzień i ZUS płacę też za 1 dzień funkcjonowania firmy.
    > Czy to działa czy nie?

    Działa.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 4. Data: 2004-06-16 16:15:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-06-16 17:03, A4 rzecze:

    > Jak w temacie. Odpowiedź pewnie będzie brzmiała, że tak.
    > Ale kontekst jest taki:
    > Zakładam firmę na 1 dzień i ZUS płacę też za 1 dzień funkcjonowania firmy.
    > Czy to działa czy nie?

    Nie. Płacisz za cały miesiąc.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 5. Data: 2004-06-16 16:22:14
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <caprp3$83m$1@news.onet.pl> Arek napisał(a):
    > Dnia 2004-06-16 17:03, A4 rzecze:

    > Nie. Płacisz za cały miesiąc.

    Arek, tylko zdrowotne (odpisywanie niemal w całości od podatku, więc nie
    ma się czym przejmować). Resztę płaci za jeden dzień.

  • 6. Data: 2004-06-16 17:07:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-06-16 18:22, Samotnik rzecze:
    > Arek, tylko zdrowotne (odpisywanie niemal w całości od podatku, więc nie
    > ma się czym przejmować). Resztę płaci za jeden dzień.

    A od kiedy się to niby zmieniło?
    Bo drzewiej płaciło się za cały miesiąc.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 7. Data: 2004-06-16 17:40:36
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <capusl$fu1$1@news.onet.pl> Arek napisał(a):

    > A od kiedy się to niby zmieniło?
    > Bo drzewiej płaciło się za cały miesiąc.

    Nie mam pojęcia od kiedy, ale tak jest.

  • 8. Data: 2004-06-16 19:51:43
    Od: "@_nteneum" <n...@a...com>

    > Dnia 2004-06-16 18:22, Samotnik rzecze:
    >
    > A od kiedy się to niby zmieniło?
    > Bo drzewiej płaciło się za cały miesiąc.

    na początku było proporcjonalnie, a chyba od maja 2003 wprowadzono całe
    zdrowotne.

    pozdr

    jc

  • 9. Data: 2004-06-16 20:10:24
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > A od kiedy się to niby zmieniło?
    > Bo drzewiej płaciło się za cały miesiąc.

    Nigdy nie placilo sie za caly miesiac, tylko za ilosc dni dzialania. Od
    kwietnia 2003 zdrowotne placi sie za caly miesiac, a reszte nadal
    proporcjonalnie.

    marekz

  • 10. Data: 2004-06-17 07:03:39
    Od: "A4" <g...@w...pl>