  • 1. Data: 2004-06-16 15:14:41
    Temat: Ustawa o broni i amunicji
    Od: "SKY_NET" <s...@k...mm.pl>

    Witam

    wg. Ustawy o broni i amunicji z dn. 21. maja 1999r. Art. 4 ust. 1 ppkt. 4 :
    bronią białą są "pałki posiadające zakończenie z ciężkiego i twardego
    materiału lub zawierające wkładki z takiego materiału".
    W takim razie na jakiej podstawie sprzedawane są w sklepach z artykułami
    obronnymi pałki teleskopowe typu "baton" bez zezwolenia? Czym jest z
    definicji sama "pałka"?

    --
    Z góry dziękuję za odpowiedź i
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-16 15:27:39
    Temat: Re: Ustawa o broni i amunicji
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SKY_NET" <s...@k...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W takim razie na jakiej podstawie sprzedawane są w sklepach z artykułami
    > obronnymi pałki teleskopowe typu "baton" bez zezwolenia? Czym jest z

    A czym jest z "definicji" sękaty kij albo sztacheta z płotu??

    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-06-16 15:50:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SKY_NET" <s...@k...mm.pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie na jakiej podstawie sprzedawane są w sklepach z artykułami
    > obronnymi pałki teleskopowe typu "baton" bez zezwolenia?

    W znanych mi przypadkach zakończenia tych pałek były wykonane z gumy. A
    to może i ciężkie, ale na pewno nie twarde zakończenie.

    > Czym jest z > definicji sama "pałka"?

    Kawałkiem elementu przypominającego wydłużony walec.

  • 4. Data: 2004-06-16 16:00:37
    Od: "SKY_NET" <s...@k...mm.pl>

    > A czym jest z "definicji" sękaty kij albo sztacheta z płotu??
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    W takim razie czy "metalową pałką" jest też kawałek metalu o dł. 2 cm?
    Pomijając częśc definicję "pałki" bardzo proszę o dpowiedź na poprzednie
    pytanie.

    SKY_NET

  • 5. Data: 2004-06-17 10:38:19
    Od: "SKY_NET" <s...@k...mm.pl>

    > W znanych mi przypadkach zakończenia tych pałek były wykonane z gumy. A
    > to może i ciężkie, ale na pewno nie twarde zakończenie.

    Mówię tu o pałkach teleskopowych w całości wykonanych z hartowanej stali.
    Daleko szukać nie trzeba - sklepy internetowe z artykułami obronnymi
    również proponuję tego typu produkty.
    SKY_NET
    gg: 7356101

  • 6. Data: 2004-06-17 14:49:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SKY_NET" <s...@k...mm.pl> napisał w wiadomości
    wiadomości

    > Mówię tu o pałkach teleskopowych w całości wykonanych z hartowanej stali.
    > Daleko szukać nie trzeba - sklepy internetowe z artykułami obronnymi
    > również proponuję tego typu produkty.

    Przyjmij, że jest to wędka spiningowa lub podlodowa.Wtedy Ci ulży i będziesz
    mógł spać spokojnie;))))

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2004-06-18 20:19:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    stali.
    > Daleko szukać nie trzeba - sklepy internetowe z artykułami obronnymi

    W mojej ocenie taka pałka spełnia ustawową definicję broni.