  • 11. Data: 2004-12-08 12:44:17
    Temat: Re: Czy mozna wyrzucic dokumenty po 5 latach jesli sa przedmiotem prowadzonej sprawy przez komornika
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...org> napisał w
    wiadomości news:cp6cig$dro$1@inews.gazeta.pl...

    > I w tym momencie do gry wchodzi kolejna szkola, która zgodnie z ustawami
    > UoPDoOF i UoPDoOP mówi, że rozliczenie dot. podatku dochodowego sporządza
    > się za _ROK_, a nie za miesiąc.

    A wszystko zależy jak zwykle od urzędnika, który ma w .... prawo. :)
    A to co przytoczyłeś jest tym samym co u mnie jest I-wszą szkołą. :)
    Grzegorz

  • 12. Data: 2004-12-08 18:46:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    > A wszystko zależy jak zwykle od urzędnika, który ma w .... prawo. :)
    > A to co przytoczyłeś jest tym samym co u mnie jest I-wszą szkołą. :)

    Nie. Bo Ty mi zalecasz wyrzucenie faktur I-XI 99, a ja piszę, że dotyczą
    sie one deklaracji podatkowej składanej w 2000. Włacznie z ta wystawiona
    1 stycznia 1999. Spójrz na zacytowane swoje swoje pierwsze zdanie.

    M.