  • 1. Data: 2004-08-03 16:26:36
    Temat: Czy mozna wypisac sie ze spoldzielnii ??
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Majac wlasnosciowe mieszkanie , czy moge wypisac sie ze spoldzielnii ??

  • 2. Data: 2004-08-03 19:34:41
    Temat: Re: Czy mozna wypisac sie ze spoldzielnii ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Majac wlasnosciowe mieszkanie , czy moge wypisac sie ze spoldzielnii ??

    Tak.

  • 3. Data: 2004-08-03 19:50:53
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Majac wlasnosciowe mieszkanie , czy moge wypisac sie ze spoldzielnii ??

    Tak. Wykupując je ze spółodzielni. Bo mieszkanie własnościowe nadal jest
    mieszkaniam spółdzielczym

  • 4. Data: 2004-08-03 20:13:38
    Od: Dredd<...@...pl>

    Myślę że można też sprzedać mieszkanie i tyle
    Ale podejrzewam że nie w tym problem ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-08-04 07:31:53
    Od: quasi_modo<m...@m...off>

    możesz w każdej chwili ale w niczym nie zmieni to Twojej sytuacji.
    Dalej bedziesz ponosił koszty utrzymania lokalu

    -> http://usenet.pomocprawna.info