  • 1. Data: 2004-07-05 13:59:51
    Temat: Czy mozna wygrac z Polkomtelem w takiej sprawie?
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Plus ma w sowjej ofercie punktowej (5Plus) zloty numer. Mozna zamowic
    taka usluge i odebrac wlasciwwy dokument z ktorym idzie sie do salony
    plusa i tam wybiera swoj zloty numer. Rzecz w tym, ze nie informowani
    jestesmy, ze usluga ta NIE moze byc przyisana do np SIMPLUSa, nie mowiac
    o tym ze nawet do zwyklemo numeru abonamentowego. Taki numer z punktow
    plusa moze byc przypisany tylko i wylacznie do nr telefonu z ktorego
    wzietu punkty. Nie ma nigdzie o tym zadnej informacji (nawet w
    regulaminie), pryznaja to tez pracownicy BOK plusa. Jest to zgodnie z
    ich slowami "wewnetrzne rozporzadznie". Powiem szczerze, ze zalezy mi na
    tym zlotym numerze. Zalozmy ze zamowie taki numer, odbiore go i z mojego
    punktu widzenia bedzie "wadliwy". Wtedy pewnie kaza odeslac ten numer do
    siebie i zworca stosowne punkty, a mi jednak chodzi o to zeby go
    przypisali do jakiegos innego numery niz ten z ktorego zostal zakupiony
    (nie chce tracic swojego). Czy jest jakas mozliwosc by zmusic Plusa do
    zrobienia czegos takiego ? Wiem, ze moge sie odwolywac 2 razy do
    sprzedawcy w celu wymienienia produktu na wlasciwy, wiec te 2 razy bede
    musial odwolywac zeby dali mi numer ktory bede mogl przypisac gdzie
    chce. Potem bedzie wymiana na nowy- tu sytuacja ta sama, czy to do
    czegos konskturktywnego moze zmierzac? Zaznaczam ze nie jestem osoba
    fizyczna tylko firma - zatem chyba obowiazuja mnie inne zasady, niz
    zwyklego konsumenta.