  • 1. Data: 2004-07-05 13:04:04
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "Romullus" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ccbjln$fht$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Sytuacja wyglada nastepujaco :
    > zona (zameldowanie na stale od 3,5 roku ) mieszka z babcia( osoba starsza
    > po 2 wylewach ) w lokalu mieszkalnym nr 11
    > ja (czyli maz) mieszkam od 1/2 roku w lokalu nr 10 (celowo
    zamieszkiwalismy
    > lokale obok, gdyz chcielismy uzykac polaczenie mieszkan )jestem najemca
    > lokalu.
    > Pewnego dzionka przychodza panie z wydzialu zarzaadzania lokalem i kaza
    > wymeldowac sie zonie z lokalu nr 11 gdyz w ich mniemaniu jesli maż posiada
    > lokal mieszkalny zona MUSI mieszkac razem z mezem .

    Na szczęscie to nie prawda. Żona nie musi mieszkać razem z mężem.

    --
    JOHNSON :)

  • 2. Data: 2004-07-05 13:05:17
    Temat: Wymeldowanie
    Od: "Romullus" <c...@i...net.pl>

    Witam,
[...]

    Jako ze wrocilem z klikudniowej delegacji spalem malo przyjolem pismo
    skladajac podpis iz zona wymelduje sie z lokalu mieszkalnego nr 11 i
    zamelduej do mnie .
    Moje pytanie jaka jest podstawa prawna do takich dzialan administracji ?
    No i druga sprawa czy zna ktos jakas ustawe ktora umozliwiala by laczenie
    lokali ?

  • 3. Data: 2004-07-05 13:52:28
    Od: "Romullus" <c...@i...net.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Romullus" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > zamieszkiwalismy
    > >

    > Na szczęscie to nie prawda. Żona nie musi mieszkać razem z mężem.
    Jakas podstawa prawna ?

  • 4. Data: 2004-07-05 14:33:56
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Romullus napisał:

    > Jakas podstawa prawna ?

    W drugaq stronę ... Niech ci ktoś poda podstawę prawną mówiącą, że mąż
    musi mieszkać z żoną ...

    Olaćto i na księżyc z idiotami ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))