  • 1. Data: 2004-07-05 12:29:10
    Temat: urlop wypoczynkowy - wyliczanie?
    Od: "macie-K" <m...@w...o2.pl>

    Witam
    Rozpocząłem swoją pierwszą pracę we wrześniu zeszłego roku
    z dniem 1 stycznia bieżącego roku zmieniło się prawo pracy
    (interesuje mnie paragraf o urlopach wypoczynkowych - sposób wyliczania)
    Przez te zmiany nie wiem ile dni urlopu przysługuje mi w tej chwili, ile
    będzie przysługiwało we wrześniu, a ile w grudniu tego roku.
    Czy mógłby mi ktoś obeznany w prawie pracy pomóc w rozwiązaniu tej zagadki?
    Do kiedy obowiązuje mnie stary kodeks pracy z zeszłego roku?

  • 2. Data: 2004-07-07 09:43:21
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy - wyliczanie?
    Od: "macie-K" <m...@w...o2.pl>

    dzięki za pomoc :-/