  • 1. Data: 2006-06-23 18:44:35
    Temat: Czy mozna umiescic w Internecie wyrok wraz z uzasadnieniem?
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    Czy mozna umiescic na stronei internetowowj kopie wyroku wraz z uzasadnieniem?
    Wyrok dotyczy uznania zaskarzenia decyzji prokuratury o odmowie wszczecia slatztwa.

  • 2. Data: 2006-06-23 21:43:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    adam [###r...@p...onet.pl.###] napisał:
    > Czy mozna umiescic na stronei internetowowj kopie wyroku wraz z
    > uzasadnieniem? Wyrok dotyczy uznania zaskarzenia decyzji prokuratury
    > odmowie wszczecia slatztwa.

    Do czasu zakończenia postępowania karnego publikacją możesz się
    narazić na zarzut upubliczniania informacji z procesu przed rozprawą
    główną. Osobiście uważam, że nie wolno tego robić.

  • 3. Data: 2006-06-24 08:10:16
    Od: stern <s...@0...pl>

    adam napisał(a):
    > Czy mozna umiescic na stronei internetowowj kopie wyroku wraz z uzasadnieniem?
    > Wyrok dotyczy uznania zaskarzenia decyzji prokuratury o odmowie wszczecia slatztwa.

    przecież prokuratura bedzie prowadzić sprawę w dalszym ciągu,
    nie wiem o co Ci chodzi ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-06-24 13:24:03
    Od: zbro <d...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Do czasu zakończenia postępowania karnego publikacją możesz się
    > narazić na zarzut upubliczniania informacji z procesu przed rozprawą
    > główną. Osobiście uważam, że nie wolno tego robić.

    mega ROTFL.

    To chyba w panstwie prawa gdzie 70% obywateli uwaza sedziow za
    skorumpowanych?

  • 5. Data: 2006-06-24 13:31:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    zbro napisał(a):

    > mega ROTFL.
    >
    > To chyba w panstwie prawa gdzie 70% obywateli uwaza sedziow za
    > skorumpowanych?

    a wiesz czemu tak uwaza? (Łącznie z toba 'kameleonie' jakby ktos nie
    poznal, "dziwka w todze", "Lublin", "Szczytno", "L. Kutas G." )

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 6. Data: 2006-06-24 13:54:44
    Od: zbro <d...@o...pl>

    Przemek R. wrote:

    > a wiesz czemu tak uwaza? (Łącznie z toba 'kameleonie' jakby ktos nie
    > poznal, "dziwka w todze", "Lublin", "Szczytno", "L. Kutas G." )

    A co powiesz debilku na takie cos:

    "Artykuł 6

    Prawo do rzetelnego procesu sądowego

    1. Każdy ma prawo do sprawiedliwego i *publicznego* rozpatrzenia
    jego sprawy ..."

    http://www.ceo.org.pl/dokument.php?dzial=1750&id=460
    25

    Nie widze tam wyjatku dla panstwa prawa.

  • 7. Data: 2006-06-24 14:05:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    zbro napisał(a):

    > A co powiesz debilku na takie cos:

    HA! zgadlem :), kameleon

    > "Artykuł 6
    >
    > Prawo do rzetelnego procesu sądowego
    >
    > 1. Każdy ma prawo do sprawiedliwego i *publicznego* rozpatrzenia
    > jego sprawy ..."

    i ma prawo. Nikt tego nie kwestionuje, jednak chodzi o podawanie
    szczegolow do publicznej wiadomosci zanim sie rozpocznie proces, popatrz
    sobie na art 241 kk.
    (publiczne rozpowszechnianie wiadomosci z postepowania przygototwawczego
    lub zamknietej rozprawy)

  • 8. Data: 2006-06-24 14:06:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    zbro napisał(a):

> [...]

    i nei odpowiedziales mi na pytanie, czy wiesz czemu 70% uwaza za
    skorumpowanych?

    P.

  • 9. Data: 2006-06-24 14:12:26
    Od: zbro <d...@o...pl>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > sobie na art 241 kk.
    > (publiczne rozpowszechnianie wiadomosci z postepowania przygototwawczego

    W takim brzmieniu niewazne z mocy prawa.

  • 10. Data: 2006-06-24 14:13:45
    Od: zbro <d...@o...pl>

    Przemek R. wrote:

    > i nei odpowiedziales mi na pytanie, czy wiesz czemu 70% uwaza za
    > skorumpowanych?

    Hmm, dlaczego?

    Ta liczba jest zawrotna. Polskie sadownictwo idzie leb w leb z
    Mozambikiem i Burkina Faso.