  • 1. Data: 2003-05-11 21:11:37
    Temat: Czy można strone fimry umieścić na darmowym serwerze?
    Od: "Bartek" <b...@p...fm>

    Witam
    Czy można stronę www firmy umieścić na darmowym serwerze i czy to nie
    pociąga za sobą dodatkowych opłat gdzie indziej
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-05-11 22:35:57
    Od: "Kudłaty" <m...@S...pl>

    Bartek wrote:
    > Witam
    > Czy można stronę www firmy umieścić na darmowym serwerze

    zapoznaj sięz regulaminem danego serwera

    > i czy to nie
    > pociąga za sobą dodatkowych opłat gdzie indziej

    Nie wiem, ale IMHO nie, tyle, że większość darmowych serwerów nie pozwala na
    to (regulamin).

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221

  • 3. Data: 2003-05-11 22:36:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czy można stronę www firmy umieścić na darmowym serwerze i czy to nie
    > pociąga za sobą dodatkowych opłat gdzie indziej

    Hmm... gdyby ktoś się bardzo uparł to byc może próbowałby
    podciągnąć to pod wartość otrzymanych nieodpłatnie świadczeń ? ;-)

    Pix

  • 4. Data: 2003-05-12 06:14:09
    Od: "K. W." <i...@w...pl>

    spróbuj na free.of.pl