  • 1. Data: 2002-09-05 16:50:21
    Temat: Rewaloryzacja starych polis PZU
    Od: "Pinio" <m...@t...pl>

    Witam!
    Prosze o pomoc na temat rewaloryzacji swiadczen z polis ubezpieczeniowych
    PZU zawartych przed przewalem. Pamietam, ze kilka lat temu byla z tym niezla
    chryja. Jakie akty prawne (ustawy, rozporzadzenie lub orzecznictwo trybunalu
    konstytucyjnego) reguluja te kwestje. Jestem tym zainteresowany, poniewaz
    wygrzebalem stara polise (termin wyplaty sumu ubezpieczenia uplynal 12 lat
    temu) i nie wiem czy roszczenie z tej polisy nie jest przeterminowane.

    Pozdro Marcin Pienkowski

    PS. Zajmuje sie dlugami i kwestiami zwiazanymi z windykacja wiec w razie
    czego walcie jak w dym.

  • 2. Data: 2002-09-06 05:17:52
    Temat: Re: Rewaloryzacja starych polis PZU
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

    > wygrzebalem stara polise (termin wyplaty sumu ubezpieczenia uplynal 12 lat
    > temu) i nie wiem czy roszczenie z tej polisy nie jest przeterminowane.

    przedawnienie roszczeń z ubezpueczęn wynosi 3 lata, a więc po ptakach ...

    pzdr

    marek

  • 3. Data: 2002-09-06 15:40:49
    Od: "Pinio" <m...@t...pl>

    nie koniecznie, jesli bylo orzeczenie Trybunalu Konstytucujnego to sprawy
    maja sie inaczej