  • 1. Data: 2005-01-07 21:09:07
    Temat: Czy mozna cos z tym zrobic ?
    Od: "york" <r...@w...pl>

    Od pewnego czasu uzeram sie z salonem samochodowym marki x.
    Wykonywalem u nich naprawe powypadkowa, oraz przeglad serwisowy.
    Nie bylem zadowolony z jakosc ich uslug , ale na to przymykam oko.
    Okazalo sie jednak, ze na fakturze byly uwzglednione 2 czesci, ktore
    nie byly jednak zamontowane w aucie.Po mojej interwencji pracownik
    salonu podbil mi kartke na ktorej napisal , ze do realizacji sa te czesci.
    Zapewniano mnie iz zostana te czesci wyslane do mnie. Minely juz prawie
    3 miesiace i zazadalem od nich zwrotu pieniedzy poniewaz mam dosc
    juz chamskiego zachowania pracownikow tej firmy .Za kazdym razem ktos
    obiecuje ze skontaktuje sie ze mna a pozniej nie dzwonia.

    Czesci sa warte ok 100zl i nie chodzi o pieniadze. Chcialbym miec
    satysfakcje z odzyskanych pieniedzy od tej zlodziejskiej firmy.

    Moze ktos doradzi jak najlepiej utrzec im nosa ?

  • 2. Data: 2005-01-07 21:51:38
    Temat: Re: Czy mozna cos z tym zrobic ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "york" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    Z tego co napisałeś, to dopuścili się oszustwa na Twoją szkodę. ponieważ
    przy świadczeniu usługi to teraz kardynalne znaczenie ma, czy to około 100
    zł, to poniżej 100 zł, czy powyżej. Bo jak poniżej, to wykroczenie, a jak
    powyżej, to przestępstwo. Fakt, ze później jednak postawili Ci te części
    dosłać, to jedynie dowód na podjęcie próby naprawienia szkody. Jak piszesz
    nieskuteczne. A co zrobić w wypadku popełnienia przestępstwa, to już tyle
    razy tu wałkowano, że nie będę się rozwodził.

  • 3. Data: 2005-01-07 22:04:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005 22:09:07 +0100, "york" <r...@w...pl> wrote:

    >Od pewnego czasu uzeram sie z salonem samochodowym marki x.
    [...]
    >Moze ktos doradzi jak najlepiej utrzec im nosa ?
    Skontaktowac sie z importerem?

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 4. Data: 2005-01-08 00:10:36
    Od: "york" <r...@w...pl>

> [...]
    > nieskuteczne. A co zrobić w wypadku popełnienia przestępstwa, to już tyle
    > razy tu wałkowano, że nie będę się rozwodził.

    dokladnie 139zl
    dziekuje za odpowiedz.
    Dziwne jest tylko to, ze nikomu z tego salonu nie zalezy na dobrej opini.