  • 11. Data: 2002-10-23 13:31:36
    Temat: Re: Czy można admina podac do sądu???
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Za to ludze bada mieli zwrot kosztow od niego.

    Czemu?

    > Czy jak z winy elektrowni
    > zabraknie zera i w gniazdku 220V zrobi ci sie miedzyfazowe (ok 360V) to
    naprawiasz
    > na swoj koszt?

    Zalezy od umowy, jaka zostala z nim podpisana.
    Na zdrowy rozum, to wcale nie musis on za to odpowiadac skoro Ty to zrobiles.
    NIKT za to nie odpowiada - ot - wypadek. PZU zaplaci, jesli sie kto
    ubezpieczyl.

    > Albo zwinie interes albo sie poprawi.

    Jak by popalilo kilkadziesiat PCtow to zwinie interes, ale nie sadze ze
    bedzie musial placic za te PCty.

    Michal.

  • 12. Data: 2002-10-23 13:43:20
    Od: "Peterq" <p...@g...pl>

    ja gosciowi powiedzialem ze nei zaplace za ten miescia co polowe miesiacu
    nie bylo sieci.... nawet wiecej, a on do mnie ze jego to nie ochodzi...jak
    on dostanie refundacje od providera (profutura) to i nam da jakis
    upust....co to jest do cholery, ten gosc mnie rozwala, a co mnie to obchodzi
    czy on se wywalczy, ja nie z nimi mam umowe tylko z nim!!
    Pozdrawiam, Peterq

  • 13. Data: 2002-10-23 13:56:45
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > a co mnie to obchodzi
    > czy on se wywalczy, ja nie z nimi mam umowe tylko z nim!!

    No to mu nie plac i niech to on cie pozywa do sadu.

    Michal.

  • 14. Data: 2002-10-23 14:01:35
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > O ile w umowie masz zapis, ze ciepla woda ma temperature > 20 stopni ;)
    > Albo gdzies w ktoryms kodeksie jest definicja cieplej wody ;)
    >
    > Bo jesli nie, to ja twierdze, ze ciepla woda ma temperature > 0 stopni.
    > Udowodnij mi, ze tak nie jest ;))))
    >
    > Jakie to nasze prawo jest powalone ....

    Jakies 1-2 tygodnie temu byla dyskusja na grupie wlasnie
    dotyczaca cieplej wody. Ktos podal wtedy jej definicje wraz
    z odwolaniem do odpowiednich przepisow czy norm.
    Nie jakie to byly przepisy (ustawy, normy...). Jak ktos
    chce to niech przeszuka zeszle posty;).
    Pamietam natomiast, ze "przepisowa" ciepla woda musi miec
    temperature 45-55st.C

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 15. Data: 2002-10-23 14:30:08
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > O ile w umowie masz zapis, ze ciepla woda ma temperature > 20 stopni ;)
    > Albo gdzies w ktoryms kodeksie jest definicja cieplej wody ;)

    Jest regulacja w którymś tam rozporządzeniu.

    > Bo jesli nie, to ja twierdze, ze ciepla woda ma temperature > 0 stopni.
    > Udowodnij mi, ze tak nie jest ;))))

    Patrz wyżej. Poza tym zas, wsp.społ, ustalone zwyczaje itp itd. To nie jest
    tak, że Ty sobie cos powiesz.

    > Jakie to nasze prawo jest powalone ....

    Twoje jego postrzeganie, niewiele mające wspólnego z rzeczywistością, owszem
    jest mocno powalone.

    Depi.

  • 16. Data: 2002-10-23 15:42:42
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Twoje jego postrzeganie, niewiele mające wspólnego z rzeczywistością, owszem
    > jest mocno powalone.

    Zaraz znajde dwoch swiadkow, ze pozyczales ode mnie pieniadze.
    Domysl sie co bedzie dalej ;-)

  • 17. Data: 2002-10-24 00:33:44
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    > Zaraz znajde dwoch swiadkow, ze pozyczales ode mnie pieniadze.
    > Domysl sie co bedzie dalej ;-)

    Pewnie jestes już bogaty, bo wymyśliłes cudowny sposób na egzekwowanie w
    majestacie prawa fikcyjnych długów.
    To tak nie działa.

    Depi.

  • 18. Data: 2002-10-24 10:48:46
    Od: "milano" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Peterq" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam sprawa wyglada tak, podpisalismy umowe.... miesiac temu na stale
    > lacze.... i od miesiaca sa przerwy w dostepie caly czas, raz bylo 4
    dni....
    > a 50% z tego cos iec chodzi mam po 320bajtow/s...pingo do kazdej strony
    nie
    > dochodza, a jak sie uda sciagnac maile to jest cud....pytam bo ten cham
    nam
    > mowi ze jego to nie obchodzi bo w umowie nie gwarantuje nam transferu,
    > chcemy go podac do sadu... da sie cos takiego wygrac???
    > Pozdrawiam, Peterq

    Uslugodawca dostarczyl ci odpowiednie modemy, ktore zestawil na predkosci z
    ktora podpisales umowe,
    zanim zaczniesz walczyc z uslugodawca, pogadajcie i wescie sia razem za TPSA
    bo wina czesto jest "papierowa linia" czyli kable zbutfiale, niech ISP zleci
    wykonanie badania, a najlepiej nich sam sprawdzi opornosc a potem reklamowac
    lacze do skutku, u nas TPSA wkoncu wymieniala 4 razy 30Km kabla bo ni
    spelnial norm :)
    powodzenia.

  • 19. Data: 2002-10-24 14:52:27
    Od: "milano" <k...@o...pl>

> [...]
    obchodzi
    > czy on se wywalczy, ja nie z nimi mam umowe tylko z nim!!

    Sluchaj nie tak ostro bez sensu, zobacz w umowie zapewne jest podana
    maksymalna predkosc zestawienia lacza a nie transmisji danych, teraz to
    wyglada tak ze praktycznie nigdzie na swiecie nie gwarantuja transmisji
    danych o danej predkosci, moga takowa gwarantowac, owszem ale tylko miedzy
    zdefiniowanymi punktami to raz, a dwa za bardzo duze pieniadze.
    Czyli np mozesz sobie zlecic zestawienie lacza z gwarantowana
    przepustowaoscia ale tylko z domu do biura, lub kolegi.
    Oplate jaka za cos takiego trzeba wnisc mozesz zobaczyc w cenniku TPSA.
    Natomiast nigdzie na swiecie nikt nie zagwarantuje ci transweru.
    My tu mamy 4Mb i 6Mb/s tyle placimy TPSA, ile mamy w 2 oddziale nie powiem
    ale tam jest Profuturo, i powiem ci tak ze bywaja okresy gdy transer pliku z
    politechniki slaskiej lub innego miejsca, np Mp3 z WP.pl zchodzi 5kb/s !!!!
    I co? ano nic! trzeba zacisac zeby zglosic problem do TPSa lub Profutura i
    sie czeka.

    zadko sie zaza ze ISP jest tu winien, choc swego czasu moj brat mial
    doczynienia z takim magikiem ktory nie mial zielonego pojecia o komputerach
    i robil takie bledy ze szok.
    Ale to bylo dawno gdy ineternet mialo 5 osob na duuuuuzym osiedlu, cos okolo
    5 lat temu.
    Teraz raczej nie wchodzi to w gre.

  • 20. Data: 2002-10-24 22:24:31
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Oct 2002, Peterq wrote:

    >+ ja gosciowi powiedzialem ze nei zaplace za ten miescia co polowe miesiacu
    >+ nie bylo sieci.... nawet wiecej, a on do mnie ze jego to nie ochodzi...

    Jak dla mnie to on przez *pół* miesiąca "nie świadczył" - i o to
    mozna by sie szarpać (jak już pisałem). A o resztę:
    [...]
    >+ a co mnie to obchodzi
    >+ czy on se wywalczy, ja nie z nimi mam umowe tylko z nim!!

    ...to CO MASZ W TEJ UMOWIE na wypadek "niedziałalnia" ?
    Zastrzegłeś że będzie kara umowna 100% - to żądaj.
    Nie zastrzegłeś - to nie marudź... niestety.

    Pozdrowienia, Gotfryd