    From: "Łukasz " <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy może grozić mi urlop???
    Date: Tue, 16 Dec 2003 11:17:36 +0000 (UTC)

    Witajcie!
    Pracuję u dealera jednej z sieci komórkowych. Wiadomo, iż miesiąc grudzień
    jest ciężkim miesiącem nawet w tej branży. Każdy naciska, aby zrobić dużo
    ponad plan założony na początku miesiąca. Niestety nie zawsze się to udaje,
    pomimo to, iż wszyscy naprawde się starają. Dostałem niedawno notatkę
    służbową, gdzie mój "opiekun" z ramienia operatora stwierdził, iż gdy nie
    będziemy mieli dziennej sprzedaży aktywacji oraz pewnej określonej liczby
    wizyt u klientów, to zwróci się do dealera (czyli tam gdzie jesteśmy
    zatrudnieni) o potraktowanie takiego dnia bez efektów jako dnia urlopu.
    Jesteśmy nieco zszokowani i proszę o odpowiedź - czy takie praktyki są
    możliwe?? Proszę również o ewentualne teksty prawne, które regulują tego typu
    sprawę.
    Pozdrawiam!
    Łukasz