  • 11. Data: 2009-11-11 00:09:45
    Temat: Re: Czy mogę złożyć wtedy wniosek o ściganie?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "przypadek" <p...@g...pl> wrote in message
    news:0ef56e07-cdfe-4a5c-bd7e-28952df910c8@b15g2000yq
    d.googlegroups.com...
    >To w karnym.
    >W cywilnym są pewne wyłączenia dowodowe wywodzone z zasad współżycia
    >społecznego. Nie jest bowiem naczelnym celem procesu cywilnego
    >ustalenie za wszelką cenę prawdy materialnej.

    a nawet nie wiedzialem, ale po doinformowaniu co do zasady oczywiscie
    sie zgodze, ale bywa roznie jak to ostatnio sprawa Rymanowski - Maka
    pokazuje

    zostaje jeszcze dzialanie w obronie usprawiedliwionego interesu prywatnego

    tresc smsow moze miec istotne znaczenie czy zostana uznane jako dowod
    jezeli np. jest w nich opisane cos co mogloby usprawiedliwic takie
    pozyskanie