  • 1. Data: 2005-04-18 06:24:20
    Temat: Czy moge skontrolowac budowe bloku w SM ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Obilo mi sie kiedys o uszy, ze po wybudowaniu bloku przez Spoldzielnie
    mieszkaniowa, ktos kto mial wklad budowlany, ma prawo przegladnac jak sa
    rozliczeni z tego inni itp. Gdzie to jest zapisane ?

    Fantom

  • 2. Data: 2005-04-18 08:55:35
    Temat: Re: Czy moge skontrolowac budowe bloku w SM ?
    Od: "Włodzimierz Kowalski" <r...@W...gazeta.pl>

    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > mieszkaniowa, ktos kto mial wklad budowlany, ma prawo przegladnac jak sa
    > rozliczeni z tego inni itp. Gdzie to jest zapisane ?

    W prawie spółdzielczym, ani w ustawie o spółdzielniach mieszkaniowych nie ma
    takich szczegółowych regulacji. Być może w Twojej spółdzielni są takie
    regulacje w statucie lub jakimś regulaminie. W każdym bądź razie masz prawo
    zapytać o interesujace Cię sprawy Zarząd spółdzielni. Jeżeli zechcą Cie zbyć
    udzieleniem jakiejś lakonicznej lub pokrętnej odpowiedzi (w tym względzie mają
    wieloletnie i sprawdzone doświadczenia) możesz zwrócić sie do rady nadzorczej
    (przygotuj się, że dmuchają w tą samą trąbkę), potem do zebrania
    Przedstawicieli Członków lub wystapić na drogę sądową.

  • 3. Data: 2005-04-23 18:12:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d3vk3c$9ah$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Art. 6 kc - w końcu pewnie maja do Ciebie jakieś tam roszczenie. A zatem
    powinni je umieć dowieść.