  • 11. Data: 2006-02-15 13:32:55
    Temat: Re: Czy moge sie ostrzeliwac?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    scream napisał(a):

    > Widzialem raz w tym jego programie na TVN, ze otoczyli goscia i krzyczeli
    > na niego :) Stad moja wypowiedz. Zastrzelenie ich w przypadku kiedy tylko
    > na Ciebie krxycza, byloby naduzyciem.

    Jeżeli tylko krzyczą to owszem :)
    Ale jeżeli krzyczą trzymając broń wymierzoną w kogoś to juz nie jest
    "tylko krzyczenie".

  • 12. Data: 2006-02-15 13:33:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2006 14:12:02 +0100, WW napisał(a):

    > Nawet jak jednoczesnie celuje we mnie z broni
    > palnej ??

    Wtedy strzelaj :)

    > Podobno wiekszosc z nich nie ma prawa do broni i
    > nosza atrapy :-)

    Moze i nosza atrapy, moze wiatrówki. Taka wiatrowka tez mozna zrobic
    krzywde wbrew pozorom.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-02-15 14:06:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kominiarka to wyłącznie ubranie ochronne kominiarza i pozostali mają zakaz
    > jej noszenia pod karą grzywny lub kolegium

    eee, mówisz, ze moj 2 letni syn dostanie grzywne lub kolegium za noszenie
    kominiarki? Juz pomijam, ze to drugie będzie cudem bo dostanie cos czego nie
    ma:-)

    HaNkA

  • 14. Data: 2006-02-15 14:19:50
    Od: Michał Komorowski <k...@w...pl>

    WW napisał(a):

    > Nawet jak jednoczesnie celuje we mnie z broni palnej ??
    > Podobno wiekszosc z nich nie ma prawa do broni i nosza atrapy :-)

    A to już nie ma znaczenia. Mierzy do Ciebie z "przedmiotu przypominającego broń",
    a więc zachodzi podejrzenie, że jest to broń palna, która może być gotowa
    do strzału - jak najbardziej masz prawo się bronić.

    Pozdr,

    Michał K.

  • 15. Data: 2006-02-15 14:41:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    fart napisał(a):

    > Wg mnie powinieneś się najpierw dać zabić ... a potem może sz zabić
    > napastników. W takim przypadku będziesz miał niepodważalne dowody pod
    > warunkiem, że udowodnisz kolejność zejścia :)

    > Nie ... kominiarka to wyłącznie ubranie ochronne kominiarza i pozostali mają
    > zakaz jej noszenia pod karą grzywny lub kolegium

    podstawe prawna podasz?

  • 16. Data: 2006-02-15 15:23:22
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > eee, mówisz, ze moj 2 letni syn dostanie grzywne lub kolegium za noszenie
    > kominiarki? Juz pomijam, ze to drugie będzie cudem ....

    Droga Haneczko ...
    ale my piszemy o Naszym Kraju a tutaj cuda i niedorzeczności są na porządku
    dziennym ...
    pacz MF i ich sfiskalnione kasi
    pacz przepiszy antykoru-kryminogenitalne

    a swoja drogą .. to ciesze się, że Ci synka przypominam
    kurdeee ale żałuje, że to nie moja robota ... ale nic straconego :))

    pozdrawiam
    fart

  • 17. Data: 2006-02-15 15:29:40
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > podstawe prawna podasz?

    podstawę co do kominiarki ... czy do szczelania ????

    fart

  • 18. Data: 2006-02-15 15:41:13
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-15 16:29, Użytkownik fart napisał:

    > podstawę co do kominiarki ...

    Do kominiarki.

    > czy do szczelania ????

    Do "szczelania" podaj podstawę ortograficzną.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 19. Data: 2006-02-15 15:43:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    fart napisał(a):

    > podstawę co do kominiarki ... czy do szczelania ????

    kominiarki

  • 20. Data: 2006-02-15 15:55:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote: