  • 1. Data: 2004-03-28 12:18:08
    Temat: Kolizja i kradzież dokumentów
    Od: Paweł Stradowski <p...@p...pl>

    23 marc we wtorek miałem kolizję z winy innego uczestnika ruchu
    potwierdzoną notatką policyjną. Wczoraj z szafki na basenie ukradziono
    mi portfel z dokumentami zawierający:

    -dowód osobisty
    -prawo jazdy
    -dowód rejestracyjny samochodu
    -oryginał mojej polisy ubezpieczeniowej AC/OC

    Samochód jest kupiony na raty i jako włąściciel w dowodzie figuruje
    bank - wszystkie fakty - tzn że posiadam prawo jazdy, dowód
    rejestracyjny polisę etc zostały opisane przez Policję w notatce
    urzędowej.
    NIe zdążyłem jeszcze zgłosić szkody, natomiast w rozmowach
    telefonicznych z przedstawicielami ubezpieczyciela sprawcy kolizji
    usłyszałem, że będę musiał:

    -okazać prawo jazdy i dowód rejestracyjny
    -oddać notatkę urzędową z kolizji
    -okazać oryginał swojej polisy OC
    -podać numer swojej polisy AC oraz kwotę ubezpiecznia - to już nie wiem
    dlaczego i po co

    Jak się łatwo zorientować mogę mieć kłopoty - pytanie czy
    mogę/powinienem coś zrobić teraz oprócz wyrabiania dokumentów i
    zgłaszania szkodu do ubezpieczyciela po ich uzyskaniu ?

    --
    Paweł