    From: ~Ania<~Anula69@op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mogę coś zrobić?
    Date: Mon, 12 Jul 2004 15:23:38 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Prawie trzy lata temu kupiłam mieszkanie. Wszystko jest ok lecz cały
    czas przychodzi poczta (z banków, towarzystw kredytowych, firm
    windykacyjnych itp.) do byłego właściciela. Przez jakiś czas myślałam
    że to się skończy, lecz nadchodzą nowe i nowe (chyba wszystkie
    możliwe banki w Polsce). Wydaje mi się że ten koleś musi posługiwać
    się jakimś starym dokumentem ze starym adresem i wciąż zaciąga
    nowe kredyty których nie spłaca. W tej chwili jestem zdesperowana (po
    wizycie panów z firmy windykacyjnej) - czy oprócz tego co teraz robię
    (wrzucam wszystko do skrzynki 'zwroty') mogę coś zrobić? Mam dość!!!

    Ania

    -> http://usenet.pomocprawna.info