  • 1. Data: 2006-01-17 09:57:43
    Temat: Czy mieszkanie mozna przepisac na nieletnie dziecko?
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    dziecek ma teraz 15 lat, mieszkanie jest ""wlasnosciowo"-spoldzielcze
    jakie sa ewent. oplaty i podatki? jak dlugo to trwa?
    buziaczki za jakies info link itd.

    gringo

  • 2. Data: 2006-01-17 10:04:38
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > dziecek ma teraz 15 lat, mieszkanie jest ""wlasnosciowo"-spoldzielcze
    > jakie sa ewent. oplaty i podatki? jak dlugo to trwa?

    wiem,ze wprzypadku własnościowego można,ale pózniej są problemy bo wszelkie
    zmiany musi zatwierdzić sąd dopóki właściciel nie jest pełnoletni

  • 3. Data: 2006-01-17 10:18:34
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,
    jakie "zmiany"?