  • 41. Data: 2003-01-15 10:30:34
    Temat: Re: Czy matka ma prawo...?
    Od: a...@p...onet.pl

    (ciach)

    > Oczywiscie, najlepiej z matka sie dogadac bo droga sadowa nie jest ani latwa
    > ani przyjemna. Zycze Ci, zebys nie testowala tych wszystkich porad na
    > wlasnej skorze.
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof

    bardzo ci serdecznie dziękuję za odpowiedź na temat. Już rozmawiałam z
    pedagogiem szkolnym, także zobaczymy, co z tego wyniknie. Też chciałabym miec
    nadzieję, że matka straszy, ale na ile ją znam, to raczej mówi poważnie.
    Jeszcze raz dzięki
    A.

  • 42. Data: 2003-02-04 05:18:51
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    AJA wrote:
    [ciach]
    > czasem zacisnac jezyk za zebami i przemilczec, to pomaga. Zyc "niby" na
    [ciach]

    potwierdzam. zrobienie sobie przeciągu w uszach to czasem bardzo przydatna i
    cenna umiejętność. bez tego bym zwariował zanim się usamodzielniłem

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz(at)mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl