    From: "Borletti" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam szanse wygrac z AUTO-TAKiem ? - dluzsze
    Date: Tue, 23 Mar 2004 10:04:57 +0100

    Teraz dopiero się zaczną Twoje kłopoty z prawidłową wyceną raty miesięcznej
    ... zobaczysz, że będziesz płacił coraz wyższe raty, a samochód na który
    podpisałeś umowę będzie coraz droższy i lepiej wyposażony ... sam szukam
    adwokata który pomoże mi w tej sprawie z Autotak

    ps.

    ... sam płaciłem na seicento S odebrałem sienę, później AT zmieniło mi model
    do wyceny na SX ... po paru miesiącach zmienili na Activ + opcjonalne
    wyposażenie za prawie 3000zł ... w chwili obecnej przygotowywuję materiały
    do sądu i zastanawiam się nad zawiadomieniem prokuratury ... w sumie chcą
    mnie oszukać na ponad 6000zł plus opłatę administracyjną od tej kwoty w
    sumie ok. 7200zł

    pozdr