  • 1. Data: 2004-02-18 06:45:39
    Temat: Czy mam szansę?
    Od: "Mariusz" <m...@p...pl>

    Witam grupowiczów:)
    Sprawa dotyczy stłuczki samochodowej. Otóż jaką mam szansę na odzyskanie
    moich pieniędzy zainwestowanych w naprawę auta od gościa, który mi wjechał w
    tył samochodu i po wszystkim bardzo prosił, żeby nie wzywać policji ale
    spisał ze mną oświadczenie, w którym zawarł, że zobowiązuje się pokryć
    wszystkie koszty związane z tą naprawą.
    Sprawa jest o tyle ciekawa, że ja i tak byłem na policji i tam doszło do
    tego rodzaju ugody, ponieważ sprawca okazał się... policjantem. Czy fakt
    samego zgłoszenia dyżurnemu faktu zaistnienia takiej sytuacji wpływa jakoś
    na moją korzyść pomimo, że nie było żadnego protokołu?

    Najprościej mówiąc - jak najłatwiej w sytuacji, kiedy sprawca nie zapłaci
    jest odzyskać moje pieniądze?

    Mariusz.

    P.S.
    Dzisiaj niestety nie odpiszę na żadnego posta bo za 15 minut trafił mnie
    zaszczyt jazdy w teren.
    Taka praca, a ja tak nie cierpię zimna.