  • 1. Data: 2004-02-18 06:30:14
    Temat: Jak dostac doplate do czynszu od Panstwa ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Witam
    Gdzie moge poczytac jakie warunki musze spelniac, aby dostac dodatek na
    czynsz ? Podobno jest cos takiego (do x zl zarobki, x osob, x m2) i mozna
    starac sie o doplate do czynszu od jakies instytucji (mops ? zus ? xxx ? nie
    wiem).

    Fantom

    FUT pl.soc.prawo

  • 2. Data: 2004-02-18 06:54:52
    Temat: Re: Jak dostac doplate do czynszu od Panstwa ?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:c0v240$3ou$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > czynsz ? Podobno jest cos takiego (do x zl zarobki, x osob, x m2) i
    > mozna starac sie o doplate do czynszu od jakies instytucji (mops ? zus

    Dostałeś bana na *Googlach* ? Wpisz w wyszukiwarkę
    "dodatek mieszkaniowy" i *samodzielnie* uzyskasz
    informację - hehe, a jaka satysfakcja! LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Dałem sygnał klaksonem, ale nie działał ponieważ został skradziony."

  • 3. Data: 2004-02-18 07:03:46
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Dostałeś bana na *Googlach* ? Wpisz w wyszukiwarkę
    > "dodatek mieszkaniowy" i *samodzielnie* uzyskasz
    > informację - hehe, a jaka satysfakcja! LOL

    Dzieki. Nawet nie wiedzialem jak to sie nazywa. Teraz wiem co szukam :)

    Fantom

  • 4. Data: 2004-02-18 08:16:49
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

> [...]
    > starac sie o doplate do czynszu od jakies instytucji (mops ? zus ? xxx ?

    Chyba musisz wziąć jakis druczek-podanie ze spoldzielni. Albo z Urzedu
    Miasta - bo to oni doplacaja. A z tego co pamietam, sam fakt przydzielenia
    dofinansowania zalezy od zarobkow - w Poznaniu 9a nie wiem, czy sa to zasady
    "ogolnopolskie") brali 3 ostatanie miesiace. No i w przeliczeniu na glowe w
    rodzinie nie moglo to przekraczas jakiejs kwoty, ale jakiej to juz nie
    pamietam...

    Ewa

  • 5. Data: 2004-02-20 19:35:46
    Od: "M.Nowak" <e...@w...pl>

    Nie tak dawno był o tym materiał w Wyborczej, ale nie pamietam, w ktorym
    numerze.
    Mysle, ze po pierwsze mozesz w ktorej wyszukiwarce poszukac pod haslem
    "dodatek mieszkaniowy" albo po prostu pojsc do administracji budynku, w
    ktorym mieszkasz i tam Cie poinformuja. Wypytaj o rozne odstepstwa od
    reguly, bo mnie np. nalezal sie dodatek od roku, ale wowczas panie w
    administracji nie powiedzialy mi o tym, niektorym niepelnosprawnym,
    przewlekle chorym nalezy sie dodatkowy metraz normatywny. Uswiadomila mi to
    wlasnie Wyborcza.

    Powodzenia!

    Magda N.