  • 1. Data: 2004-07-11 15:34:01
    Temat: Czy mam prawo zadac odszkodowania ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Przyszlo mi wlasnie rozliczenie ciepla za sezon 2002/2003 (skonczyl sie rok
    czasu temu). Nie zgadzam sie z nim. Mieszkanie to mam dopiero na wlasnosc od
    stycznia 2004. Wczesniej nalezalo do rodzicow. Kto ma pisac do SM o ponowne
    naliczenie ? Ja czy rodzice ?

    Fantom

  • 2. Data: 2004-07-11 17:03:38
    Temat: Re: Czy mam prawo zadac odszkodowania ?
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    od
    > stycznia 2004. Wczesniej nalezalo do rodzicow. Kto ma pisac do SM o

    ale na czyje nazwisko przyszło?
    b.

  • 3. Data: 2004-07-11 18:29:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem rodzice. W końcu to oni ewentualnie zostali pokrzywdzeni.

  • 4. Data: 2004-07-12 19:05:28
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

> [...]
    od
    > stycznia 2004. Wczesniej nalezalo do rodzicow. Kto ma pisac do SM o

    no dobra, a kto poniósł jakąs szkodę??

    seb

  • 5. Data: 2004-07-13 13:19:16
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > rok
    > od
    > ponowne
    > >

    > ale na czyje nazwisko przyszło?

    Przyszlo na nowych wlascicieli mieszkania (czyli na mnie i na zone - tylko
    ja jestem czlonkiem)

    Fantom

  • 6. Data: 2004-07-13 13:20:07
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > rok
    > od
    > ponowne
    >
    > no dobra, a kto poniósł jakąs szkodę??

    No trudno powiedziec. Bo teoretycznie dostalismy to mieszkanie z wszelkimi
    zobowiazaniami na nim lezacymi - i tymi na plus i na minus (bo np wklad
    budowlany jest ciagle nie rozliczony)

    Fantom

  • 7. Data: 2004-07-20 18:54:44
    Od: e...@g...pl (eusso)

    Fantom napisał(a):

> [...]
    > zobowiazaniami na nim lezacymi - i tymi na plus i na minus (bo np wklad

    Skoro tak- to poszkodowany bedziesz Ty. Z uwagi na te okoliczność Tobie
    przysługuje prawo do odszkodowań