  • 11. Data: 2006-06-08 12:09:33
    Temat: Re: Czy komornik moze...?
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:e68pe5$86n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > boshhh w mieszkaniu znajduja sie rzeczy wlasciciela jesli nie jest ono
    > wynajmowane, prosty wniosek, skoro tam nie sa zameldowani to mozna
    > przypuszczac ze to rzeczy dziadka i teraz oni musza sie obronic ze tak nie
    > jest i ze te rzeczy sa ich a nie dziadka

    a jestes pewnien ze w tym kraju obowiazuje obowiazek meldunkowy jeszcze?
    bo tak mi cos niesmialo swita ze jako panstwo prawa (błahahaha) kazdy
    obywatel ma prawo swobodnego przemieszczania sie i zamieszkiwania
    a zeby uwiarygodnic moje slowa to dodam ze polska jest sygnotariuszem
    konwencji genewskich, jedna sposrod nich wlasnie traktowala o tym. w
    skrocie, uznano ze obowiazek meldunkowy jest ograniczeniem wolnosci i jako
    taki zostal zdelegalizowany (hmmm ktory to byl rok? szescdziesiaty ktorys
    albo siedemdziesiaty ktorys)
    malo tego, europejskie wykladnie mowia ze dokument "dowod osobisty" w ktorym
    jest rubryka "miejsce zameldowania" rowniez jest nielegalny...moze ktos
    wskaze zrudla?

    --
    pozdrawiam
    bolo

  • 12. Data: 2006-06-08 12:43:03
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bolo wrote:
    > Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał
    > w wiadomości news:e68pe5$86n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > a jestes pewnien ze w tym kraju obowiazuje obowiazek meldunkowy jeszcze?

    oooo koleeeegooooo, to chyba na tym stwierdzeniu należałoby tą dyskusję
    zakończyć.

  • 13. Data: 2006-06-08 14:09:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bolo wrote:

    > a jestes pewnien ze w tym kraju obowiazuje obowiazek meldunkowy jeszcze?

    Tak. Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

    > bo tak mi cos niesmialo swita ze jako panstwo prawa (błahahaha) kazdy
    > obywatel ma prawo swobodnego przemieszczania sie i zamieszkiwania

    Ma. Tylko trzeba informować tzw. państwo, gdzie się aktualnie przebywa.

    [ciach]

    > malo tego, europejskie wykladnie mowia ze dokument "dowod osobisty" w ktorym
    > jest rubryka "miejsce zameldowania" rowniez jest nielegalny...moze ktos
    > wskaze zrudla?

    Zrudla? Co to są zrudla?

  • 14. Data: 2006-06-08 17:00:43
    Temat: Re: Czy komornik może...?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    bolo wrote:
> [...]
    > europejskie wykladnie mowia ze dokument "dowod osobisty" w ktorym
    > jest rubryka "miejsce zameldowania" rowniez jest nielegalny...moze ktos

    No właśnie bardzo bym prosił o wskazanie źródeł powyższych stwierdzeń.
    Czyżby magiel?

    P.S. Nie istnieje coś takiego jak "europejska wykładnia".

    -------------------+
    -------------------+

  • 15. Data: 2006-06-08 19:22:21
    Od: glaca <s...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tak. Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

    Nie. Uniwersalna Deklaracja Narodow Zjednoczonych. Art 1 i 4

    Ale skoro kurewki z samym SN nie interesuja sie prawami jakiegos
    Sokolowskiego w Wodzislawiu, to kto by sie tam przejmowal jakimis
    Deklaracjami?

    > Ma. Tylko trzeba informować tzw. państwo, gdzie się aktualnie przebywa.
    >
    > [ciach]

    Czyli jestes w ciazy, ale tylko troche?

    Nie ma ZADNEGO obowiazku meldunkowego. Na drzewo razem ze swoimi
    "prawnikami.

    > Zrudla? Co to są zrudla?

    A Uniwersalna Deklaracja Narodow Zjednoczonych na poczatek, to moze byc?

    A pozniej pewna Konwencja z wyrazem "fundamentalnych" w nazwie. Mowi cos?

  • 16. Data: 2006-06-08 19:24:31
    Od: glaca <s...@o...pl>

    Paweł Sakowski wrote:

    > No właśnie bardzo bym prosił o wskazanie źródeł powyższych stwierdzeń.
    > Czyżby magiel?
    >
    > P.S. Nie istnieje coś takiego jak "europejska wykładnia".

    A o Sokolowskim z Wodzislawia to slyszales kiedy?

  • 17. Data: 2006-06-08 19:25:24
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    glaca wrote:

    > Nie ma ZADNEGO obowiazku meldunkowego. Na drzewo razem ze swoimi
    > "prawnikami.

    Serio.
    A AR-11 wysłałeś w terminie?

  • 18. Data: 2006-06-08 19:29:27
    Od: glaca <s...@o...pl>

    witek wrote:

    > Serio.
    > A AR-11 wysłałeś w terminie?

    Tylko w systemie feudalnego poddanstwa jest obowizek meldunkowy.
    Poddanstwo zostalo zniesione Uniwersalna Deklaracja i koniec.

    Rozumiem, ze bezdomni nie maja prawa byc bezdomnymi w panstwie prawa?

  • 19. Data: 2006-06-08 19:33:36
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    glaca wrote:

    > Tylko w systemie feudalnego poddanstwa jest obowizek meldunkowy.
    > Poddanstwo zostalo zniesione Uniwersalna Deklaracja i koniec.
    >
    > Rozumiem, ze bezdomni nie maja prawa byc bezdomnymi w panstwie prawa?

    Wiesz co to jest AR-11?
    Jak wiesz, to co bzdury piszesz?
    meldujesz grzecznie każdą zmianę miejsca zamieszkania i to na dodatek w
    ciągu 10 dni i nawet nie piśniesz.

  • 20. Data: 2006-06-08 19:39:21
    Od: glaca <s...@o...pl>

    witek wrote:

    > Wiesz co to jest AR-11?
    > Jak wiesz, to co bzdury piszesz?
    > meldujesz grzecznie każdą zmianę miejsca zamieszkania i to na dodatek w
    > ciągu 10 dni i nawet nie piśniesz.

    W Wodzislawiu bylo nawet nielegalne krytykowanie ZChNu. Sam prezes SN to
    potwierdzil. A teraz swinia chowa sie po katach, bo krytykowanie KAZDEJ
    osoby publicznej jest fundamentalnym prawem.

    Podobnie jest w wypadku "obowiazki" "meldunkowego". Ludzie ktorzy rodza
    sie wolni (wg Dekalracji) nie musz nikomu meldowac sie BEZ ZADNEGO
    powodu ze strony rzadu/feudala.

    Po prostu debili nauczono ze tak musi byc, i nikt nie protestuje. Do
    czasu. :-P