  • 1. Data: 2006-06-07 20:56:20
    Temat: Wyznaczenie rozprawy o stwierdzenie spadku
    Od: "Szydlo" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Potrzebuję pomocy w sprawie przyśpieszenia procedury orzekania o spadku.
    Chodzi o sąd w Warszawie przy ul.Kocjana.
    Papiery leżą już kilka miesięcy i czekają nie wiadomo na co.
    Może ktoś ma jakiś wzór pisma - wniosku o wyznaczenie terminu rozprawy?
    Mam wrażenie, że nic tam się nie dzieje tylko papiery na półkach żółkną...
    Co mogę zrobić aby przyspieszyć procedurę?
    Proszę o jakiekolwiek informacje.

    Pozdrawiam

    Szydło

  • 2. Data: 2006-06-07 21:57:11
    Temat: Re: Wyznaczenie rozprawy o stwierdzenie spadku
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Szydlo napisał(a):
> [...]
    > Mam wrażenie, że nic tam się nie dzieje tylko papiery na półkach żółkną...
    > Co mogę zrobić aby przyspieszyć procedurę?

    Bez informacji o który konkretnie sąd i wydział chodzi (na Kocjana jest
    ich trochę) nie dowiesz się, ile się czeka na pierwszą sprawę.
    Ale tak do półtora roku, to ja bym się jeszcze nie niepokoił.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2006-06-08 08:44:56
    Od: "Szydło" <s...@p...onet.pl>

    > Bez informacji o który konkretnie sąd i wydział chodzi (na Kocjana jest
    > ich trochę) nie dowiesz się, ile się czeka na pierwszą sprawę.

    Wydział Cywilny I dla W-wy Żoliborza

    > Ale tak do półtora roku, to ja bym się jeszcze nie niepokoił.

    Same pozytywne informacje...