  • 1. Data: 2006-06-07 21:30:03
    Temat: Czy komornik moze...?
    Od: "ToR" <T...@o...pl>

    Aktulanie mieszkam z dziewczyna w mieszkaniu zadluzonym przez jej dziadka i
    wlasnie przyszlo na niego kolejne zadluzenie kredytowe i moje pytanie czy jak
    przyjdze komornik to czy moze siasc na moje rzeczy (telewizor, komputer) ktory
    nie jest dzidka?

    Czy musze miec wtedy jakies rachunki zeby udowodnic ze ten sprzet jest moj, czy
    wystaczy powiedziec komornikowi ze to nie dziadka a moje?

    PS: Dodaz ze nie jestesmy zameldowani...

    Pozdarwiam.

    Rafal.

  • 2. Data: 2006-06-07 23:29:54
    Temat: Re: Czy komornik moze...?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ToR wrote:

    > Czy musze miec wtedy jakies rachunki zeby udowodnic ze ten sprzet jest moj, czy
    > wystaczy powiedziec komornikowi ze to nie dziadka a moje?
    >
    > PS: Dodaz ze nie jestesmy zameldowani...

    Znaczy się wy jesteście goście i można przypuszczać, że elementy
    stanowiące wyposażenie lokalu należą do posiadacza tytułu prawnego do
    lokalu i jeśli na nim ciążą jakieś wyroki, to komornik może zajmować jak
    leci meble, telewizory, lodówki itepe.

    Chyba, że przypadkiem masz imienną fakturę - ale wtedy komornik może być
    złośliwy i złożyć donos, że nie dopełniasz obowiązku meldunkowego.

  • 3. Data: 2006-06-07 23:33:38
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    ToR wrote:
> [...]
    > przyjdze komornik to czy moze siasc na moje rzeczy (telewizor, komputer) ktory
    tak.

    > Czy musze miec wtedy jakies rachunki zeby udowodnic ze ten sprzet jest moj, czy
    > wystaczy powiedziec komornikowi ze to nie dziadka a moje?

    Możesz powidzieć, może ci komornik uwierzy.
    Jak nie, to przysługuje ci prawo sprzeciwu na czynności komornika, ale
    wówczas dobrze jest mieć jakieś rachunki, żeby udowodnić, że to twoje.

    > PS: Dodaz ze nie jestesmy zameldowani...

    Powinno być bez znaczenia, ale to raczej arugment przeciwko wam.
    A gdzie dziadek mieszka? Z wami?
    Nie wiem na ile zabezpieczy was umowa użyczenia np. pokoju zawarta
    pomiędzy wami i dziadkiem.
    Nie wiem, czy wówczas komornik nie będzie miał kłopotów z wejściem do
    takiego pokoju.
    Generalnie to wejdzie, ale łatwiej wam będzie złożyć sprzeciw.

  • 4. Data: 2006-06-07 23:38:26
    Od: umberto <s...@w...pl>

    witek wrote:

    > tak.

    pod warunkem, ze jest to panstwo prawa gdzie prezesem SN jest PRLowska
    kurewka.

    > Możesz powidzieć, może ci komornik uwierzy.

    czyli ciezar dowodowy spoczywa na oskarzonym?

    > Jak nie, to przysługuje ci prawo sprzeciwu na czynności komornika, ale
    > wówczas dobrze jest mieć jakieś rachunki, żeby udowodnić, że to twoje.

    kto komu ma udowadniac?

  • 5. Data: 2006-06-07 23:41:46
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    umberto wrote:

    > pod warunkem, ze jest to panstwo prawa gdzie prezesem SN jest PRLowska
    > kurewka.

    > czyli ciezar dowodowy spoczywa na oskarzonym?

    > kto komu ma udowadniac?

    Weź nie czytaj moich postów i nie generuj niepotrzebnego spamu.

  • 6. Data: 2006-06-07 23:43:01
    Od: umberto <s...@w...pl>

    witek wrote:

    > Weź nie czytaj moich postów i nie generuj niepotrzebnego spamu.

    wez wyciagnij wtyczke z gniazdka i bedziesz mial calkowity spokoj.

  • 7. Data: 2006-06-08 00:49:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:
    [ciach cytat gigant]

    > Weź nie czytaj moich postów i nie generuj niepotrzebnego spamu.

    A czy ty, lamerze, musisz cytować w całości tego cholernego trolla tylko
    po to, żeby dodać tylko jedną linijkę tekstu?

  • 8. Data: 2006-06-08 01:06:04
    Od: umberto <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > witek wrote:
    > [ciach cytat gigant]

    > A czy ty, lamerze, musisz cytować w całości tego cholernego trolla tylko
    > po to, żeby dodać tylko jedną linijkę tekstu?

    troll
    A jaka jest definicja trolla?

    A jezeli juz, to miales cwoku nie czytac.

  • 9. Data: 2006-06-08 01:46:15
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
    > witek wrote:
    > [ciach cytat gigant]

    > A czy ty, lamerze, musisz cytować w całości tego cholernego trolla tylko
    > po to, żeby dodać tylko jedną linijkę tekstu?

    Nie.
    Obiecuję poprawę

  • 10. Data: 2006-06-08 09:10:52
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    boshhh w mieszkaniu znajduja sie rzeczy wlasciciela jesli nie jest ono
    wynajmowane, prosty wniosek, skoro tam nie sa zameldowani to mozna
    przypuszczac ze to rzeczy dziadka i teraz oni musza sie obronic ze tak
    nie jest i ze te rzeczy sa ich a nie dziadka

    --
    Pozdro
    Harry