  • 1. Data: 2009-04-23 19:50:12
    Temat: Czy jest to przestępstwo?
    Od: "Janek" <j...@p...onet.pl>

    Kupiłem na Allegro pewien przedmiot za kwotę 700zł
    Otrzymałem towar nie zgodny z tym co kupiłem.
    Po pierwsze niezgodność cenowa towar który mi przysłano firma od której
    kupiłem sprzedawała na swoich aukcjach taniej.
    Odesłałem towar czekam 3 tygodnie i ciągłe głupawe pytania czy chcę reklamować
    towar itp.
    Skoro wyraźnie napisałem pięć e-maili o co mi chodzi dokładnie też wiem ze
    towaru który zalicytowałem juz dawno nie posiadali.

    Czy jest to wyłudzenie? Jestem w stanie udowodnić że celowo przetrzymują
    pieniądze odwlekając zwrot .Tak wynika z komentarzy innych oszukanych
    użytkowników.
    JEŻELI WNIOSĘ POZEW CYWILNY CZY W CHWILI GDY ZWRÓCA PIENIĄDZE SPRAWA JEST
    ZAKOŃCZONA? CZY MOŻNA KONTYNUOWAĆ POSTĘPOWANIE?
    W końcu trzymają moje pieniądze bezprawnie.

    Pozdrawiam

    PS. Czy gdy zakładam sprawę to strona pozwana ma obowiązek zgłosić się na
    wyjaśnienia do prokuratury w miejscu gdzie złożony jest pozew. Gdyż jest to
    duża odległość od siedziby pozwanej firmy (400 km). Gdzie odbywa się sprawa
    sądowa? Czy w obszarze gdzie znajduje się najbliższy sąd?

  • 2. Data: 2009-04-23 20:27:12
    Temat: Re: Czy jest to przestępstwo?
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłem na Allegro pewien przedmiot za kwotę 700zł
    > Otrzymałem towar nie zgodny z tym co kupiłem.
    A co było niezgodne?
    > Po pierwsze niezgodność cenowa towar który mi przysłano firma od której
    > kupiłem sprzedawała na swoich aukcjach taniej.
    To chyba o niczym nie świadczy.
    Często widzę że ten sam sprzedawca sprzedaje tan sam towar po róznej cenie.
    Ale to chyba nie jest przestępstwo ?

    > Odesłałem towar czekam 3 tygodnie i ciągłe głupawe pytania czy chcę
    > reklamować
    > towar itp.
    Jeżeli opisałeś sprzedawcy swój problem tak jak tutaj to nie dziw się że cię
    nie zrozumiał.

    > Skoro wyraźnie napisałem pięć e-maili o co mi chodzi dokładnie też wiem ze
    > towaru który zalicytowałem juz dawno nie posiadali.

    A co w tych e-mailach chciałeś?

    > Czy jest to wyłudzenie?
    Tak. Ewidentnie wygląda, że chcesz wyłudzić od jakiegoś sprzedawcy
    przynajmniej różnicę w cenie.

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2009-04-23 21:06:34
    Od: "Janek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie zrozumiał.

    > A co w tych e-mailach chciałeś?

    > Tak. Ewidentnie wygląda, że chcesz wyłudzić od jakiegoś sprzedawcy

    Zalicytowałem telefon który kosztował 700 zł.
    Otrzymałem nie ten model ale inny który wystawiony na równoległe trwającej
    aukcji u tego sprzedawcy kosztował 490 zł.
    Przyznali się do tego twierdząc ze to być może pomyłka. W kolejnej
    korespondencji pytali jakie są moje życzenia reklamacyjne. Więc wyjaśniłem im
    że chcę zwrot kasy i odsyłam im telefon którego nie zamawiałem.
    Po otrzymaniu paczki zwrotnej piszą do mnie głupawe e-maile jakie sa moje
    życzenia reklamacyjne. Trwa to już 3 tygodnie. Prowadzę korespondencję z
    allegrowiczmi którzy padli ofiara identycznego oszustwa.

  • 4. Data: 2009-04-23 22:17:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Janek wrote:

> [...]
    > życzenia reklamacyjne. Trwa to już 3 tygodnie. Prowadzę korespondencję z
    > allegrowiczmi którzy padli ofiara identycznego oszustwa.

    Wiec idz na pierwszy lepszy posterunek policji
    Pokaż im zdjęcie tego co licytywałeś, pokaż im zdjęcie tego co dostałeś,
    pokaż im, że towar odesłałeś, pokaż im całą korespondencję i powiedz, że
    zgłaszasz oszustwo.
    Dalszą korespondencję z nimi będą prowadzić już oni.

  • 5. Data: 2009-04-24 12:42:21
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Odesłałem towar czekam 3 tygodnie i ciągłe głupawe pytania czy chcę
    > reklamować towar itp.
    > Skoro wyraźnie napisałem pięć e-maili o co mi chodzi

    Ile razy złożyłeś reklamację, bo sądząc po opisie, to jeszcze jej nie
    było, a przynajmniej w formie prawem wymaganej. Może na nią czekają?

> [...]
    > Czy jest to wyłudzenie? Jestem w stanie udowodnić że celowo
    > przetrzymują pieniądze odwlekając zwrot .Tak wynika z komentarzy
    A czy to samo wynika z przepisów?
    Zerknij choćby do art. 12 i 7 aktu prawnego
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=332

  • 6. Data: 2009-04-25 19:21:34
    Od: "Janek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > A czy to samo wynika z przepisów?
    > Zerknij choćby do art. 12  i 7 aktu prawnego

    Dzięki po przeczytaniu nasunęło mi się kilka pytań ale to innym razem.