  • 1. Data: 2009-01-21 17:30:07
    Temat: Czy jest jakiś przepis czy to tylko samowolka administracji?
    Od: rudal <r...@w...pl>

    Zaistniała taka sytuacja że pieniądze za czynsz zostały zaksięgowane
    02.01.2009 w administracji Otrzymałam dzisiaj tj.21.01.2009 pismo
    wystawione z dniem 14.01 2009 że na dzień 31.12.2008 r mam zaległość i
    tu faktycznie się zgodzę bo banki 31.12 pracowały krócej i płatności
    po godz.11 były księgowane 02.01.2009 Pismo to które otrzymałam to nie
    wezwanie do zapłaty ani żadne ponaglenie tylko od razu z grubej rury
    POWIADOMIENIE że administracja rozpoczęła procedurę windykacyjną i tu
    moje pytanie dlaczego zastosowano taką formę pisma a może to jakaś
    samowolka pana kierownika i czy w ogóle mieli prawo przekazać
    powiadomienie nie sprawdzając faktycznie stanu zadłużenia na dzień
    chociażby 14 01. w momencie go wystawiania.Zaznaczam że płacę czynsz
    regularnie i nie mam żadnych zaległości., czy nie powinnam dostać
    najpierw wezwanie lub ponaglenie.

    z góry dziękuję za szybkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2009-01-21 17:45:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rudal" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    Moim zdaniem po prostu uznali, ze takie pismo ładniej wygląda. Innego
    uzasadnienia tego nie mogę znaleźć. Najpewniej robili sprawdzenie sald na
    31 grudnia 2008 roku - taki remanent. Jeśli nie skutkuje to dla Ciebie
    ujemnie, to skoro zapłaciłaś pozostawił bym pismo bez dalszego biegu.

  • 3. Data: 2009-01-21 17:47:25
    Od: ".Artur." <mc_artur{no_spam}@op.pl>

    rudal pisze:

    celem pisma "pełnomocnika wielkiego prezesa" było wystraszenie
    "malutkiego członka" spółdzielni - widzę że osiągnięty

    a poważnie - pismo do kosza i śpij spokojnie

  • 4. Data: 2009-01-22 00:17:23
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Sty, 18:30, rudal <r...@w...pl> wrote:
    Zaznaczam że płacę czynsz
    > regularnie i nie mam żadnych zaległości., czy nie powinnam dostać
    > najpierw wezwanie lub ponaglenie.
    >
    > z góry dziękuję za szybkie odpowiedzi

    Termin platnosci jest do kiedy?
    Zrob im tak samo. Zaplac dwa zlote wiecej za czynsz i wyslij im pismo
    ze na dzien ich zadluzenie wzgeldem ciebie wysoni dwa zlote w zwiazku
    z czym rozpoczynasz procedure windykacyjna.