eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy biling telefoniczny w związku z reklamacją jest bezpłatny? › Czy biling telefoniczny w związku z reklamacją jest bezpłatny?
    From: Julian Kubicki <j...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy biling telefoniczny w związku z reklamacją jest bezpłatny?
    Date: Tue, 11 Jun 2002 18:11:56 +0200
    Sender: j...@f...onet.pl@pb111.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    Naliczono mi 1 impuls za połączenie z infolinią Dialogu, chociaż od
    wielu miesięcy nic nie mam podłączone do linii telefonicznej.
    Korzystam wyłącznie z usług TPSA. Roztropnie nie zrezygnowałem z niej,
    gdy podpisywałem umowę z Dialogiem.
    Dla zasady, gdyż nie spodziewałem się jej uwzględnienia, złożyłem
    reklamację i zażądałem bilingu. Reklamacji oczywiście nie uznano, a za
    biling naliczono 4 zł netto. Są to stosunkowo małe kwoty, które
    zapłacę biednemu Dialogowi, żeby go wzmocnić finansowo. Dziwi mnie
    tylko, że gdy kilkakrotnie zdarzyło się to z TP SA, żadnych
    dodatkowych opłat za biling nie pobrano.
    Czy z Dialogiem naprawdę jest tak źle, że chwytają się wszystkich
    sposobów, aby zarobić?

    Pozdr

    Julian

    PS. Być może za często ostatnio pisałem w związku z Dialogiem, ale to
    już wkrótce się skończy. Wypowiedziłem cyrograf i w zamian podpiszę
    nowy, ale na "komórkę", za podobne pieniądze, za to większą
    użyteczność.