  • 31. Data: 2007-07-31 17:00:08
    Temat: Re: Czy ZUS to Przymus ? .
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Spowoduj to więc, a nie jęczysz na grupie. Co komu po twoim stękaniu?
    > Być może masz jeszcze inną możliwość - przestań płacić zusowskie składki, a
    > jak zostanie przeciwko tobie wszczęte postępowanie to się powołuj na
    > konstytucję we własnej, chałupniczej interpretacji. Kiedy już przegrasz we
    > wszystkich instancjach, to jazda do Strasburga.
    > Co się będziesz, znawco, na newsach marnował?

    > Logika "inaczej"?

    > To tylko twoja interpretacja.

    > Ani o to nie proszę, ani się temu nie dziwię.

    > Przeczytaj ze zrozumieniem cokolwiek, a będzie to już postęp.

    Nie moja wina że Ty jakiś aparatczyk jesteś i nic do Ciebie nie trafia. Czasy
    kiedy 1 sekretarze mięli zawsze rację minęły. Musisz się z tym pogodzić. Polska
    to zupełnie inny kraj niż 25 lat temu. Bardzo dużo ludzi żyje w Polsce z
    pieniędzy ukradzionych innym. W ładnych biurowcach sobie pracują.
    Prawdopodobieństwo że pojawią się tutaj jest tak wysokie ze graniczy z
    pewnością. Myślisz ze jakbym pracował w takiej firmie to złe słowo na nią bym
    napisał. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Największą satysfakcją
    będzie dla mnie jak broniący złodziejstwa jak niepodległości zostaną na starować
    wyślizgani. Bo to że zostaną wyślizgani to pewne. Tomek

  • 32. Data: 2007-07-31 17:13:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:7f00.00000072.46af6a97@newsgate.onet.pl Tomek
    <k...@o...pl> pisze:

    > Nie moja wina że Ty jakiś aparatczyk jesteś i nic do Ciebie nie trafia.
    [cut idiotyzmy]
    Ja ci już podziękuję za "dyskusję".
    Nie mieścisz się w normach jakości, przykro mi.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2007-07-31 18:12:56
    Od: "P.S" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:1185891946.095249.269830@22g2000hsm.googlegroup
    s.com...
    On Jul 17, 10:14 am, "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> wrote:
    > moze masz do wyboru "ubezpieczneie zdrowotne panstwowe" albo kupujesz se
    > karte medicover prywatnie.

    No wlasnie. Teoretycznie gdybym był murzynem i przyjechal do poslki po
    obkuciu sie w konstytucje to wlasnie z

    1.. Obywatel ma prawo do zabezpieczenia społecznego w razie
    niezdolności
    do pracy ze względu na chorobę lub inwalidztwo oraz po osiągnięciu
    wieku
    emerytalnego. Zakres i formy zabezpieczenia społecznego określa
    ustawa.

    uznałbym ze nie musze płacic zus-owi, wystarczy jak sie zobawiaze do
    tego ze bede opłacał składke w "stowarzyszenie zdrowego usmiechu i
    raka prostaty". I placił składke brazowa, srebnra i zlota. Placic tak,
    ale tam gdzie ja chce a nie zus-owi ktoremu sie nalezy ale mi juz nie.

    Witam.
    Pozdrawiam.

    W Konstytucji RP nie ma zapisu o przymusie podlegania ubezpieczeniom
    społecznym,
    cały ten ZUS i przymus ubezpieczeniowy jest naciągany i bezprawny,
    okradanie ludzi przez
    biurokrację i różnych partyjnych ( wszelkiej maści ).

    ( a to że po wojnie komuniści przejęli , ukradli , wszystkie pieniądze z
    kont ubezpieczalni i wprowadzili państwowy system
    ubezpieczeniowy , z którego brali pieniądze jak chcieli i naco chcieli ,
    to teraz mamy problemy .
    Po 1989r powinno się uwolnić system ubezpieczeń emerytalnych rentowych i
    zdrowotnych spod władzy partii i państwa,
    ale partie i biurorkaci niechcą dobrowolnie oddać tak przeogromnych
    pieniędzy i kontroli nad ludźmi ,
    I stąd tewszystkie sztuczki i kruczki aby tylko okradać nas i kontrolować
    jak tylko się da najdłużej .

    A to że jest to wbrew Konstytucji , prawom człowieka i obywatela to już
    mały problem dla nich,
    bo przy społeczeństwie podzielonym walczącym między sobą o grosze ,
    nieumiejącym się zoorganizować
    i bronić swoich podstawowych praw to jest łatwe kraść ile się da ).

    Moim zdaniem ten zapis w Konstytucji mówi o pomocy społecznej (
    zabezpieczenie społeczne)
    dla osób : niezdolnych do pracy , chorych , inwalidów i osób po
    osiągnięciu wieku emerytalnego .
    Jest to Prawo dane każdemu obywatelowi RP do otrzymania pomocy społecznej
    od państwa polskiego ,
    odpowiednią ustawą do tego zapisu jest ustawa o pomocy społecznej .

    Powyżej wymieniony zapis niema nic wspólnego z ubezpieczeniami rentowymi
    emerytalnymi i zdrowotnymi ,
    Ubezpieczenia emerytalne , zdrowotne i rentowe są dodatkowym dobrowolnym
    zabezpieczeniem.

    Konstytucja RP jest dobra , ale niema Społeczeństwa Obywatelskiego lub
    istotnie dużej
    i silnej grupy obywateli chcącej i umiejącej bronić naszych praw Człowieka
    i Obywatela zapisanych w Konstytucji ,
    przed zachłanną złodziejską biurokracją i złodzieskimi zakusami różnych
    grup trzymających władzę.

    Pozdrawiam.

  • 34. Data: 2007-07-31 18:17:54
    Od: "P.S" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Pozdrawiam.
    Właśnie też tak uważam,
[...]

    Piotrek.

  • 35. Data: 2007-07-31 20:09:30
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > [cut idiotyzmy]
    > Ja ci już podziękuję za "dyskusję".
    > Nie mieścisz się w normach jakości, przykro mi.

    Masz rację, pierwszy raz, Pora kończyć. Jeśli normami jakości nazywasz swoje
    wolne przemyślenia, niczym nie poparte. To faktycznie trudno się w nich
    zmieścić. Mnie nie jest przykro. Nie pierwszy i nie ostatni raz w życiu trafiłem
    na osobę nie mającą nic do powiedzenia. To był rodzaj doświadczenia na żywym
    organizmie. Wynik doświadczenia - negatywny. A ze doświadczenie jest miarą
    poznania świata. Dlatego mi nie jest przykro. Tomek