  • 11. Data: 2005-02-11 19:44:13
    Temat: Re: Czy Wildstein naruszył ustawę o ochronie danych osobowych??
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Fri, 11 Feb 2005 16:30:53 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    Gdyby przyjąć tezę, że zbiór zawierał
    > dane niejawne, to wówczas stosownie do ustawy byłby ograniczony dostęp do
    > niego.

    dostep do tej cześci był chroniony ale w końcu ktoś miał do niego dostęp i
    wykaz sporządził

    > Co najwyżej przestępstwa dopuszcza się wówczas osoba, która go sporządziła nie
    > opatrując stosowną klauzulą.

    no i oto tym ,którzy udzielali tych wywaidów chodziło.I jeszcze potrzebna
    była osoba /która ,zaślepiona ideologią i dlatego przekonana,że dobrze
    robi/,rozpowszechni te dane.Tak się stało.
    Co do innych wypowiedzi "znawców tematu" na temat motyli i tp.nie będę
    zabierał głosu i ich odsyłam do pewnych znanych słów o głupocie i polaku
    ,który nowy przydomek sobie kupi.
    Moim zdaniem w tej sprawie problem wcale nie w Ustawie o ochronie danych
    osobowych a dotyczy całkiem czego innego.

    JanuszHr

  • 12. Data: 2005-02-11 23:45:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janusz" <h...@p...com> napisał w wiadomości

    > dostep do tej cześci był chroniony ale w końcu ktoś miał do niego dostęp i
    > wykaz sporządził

    Jak chroniony, jak każdy ma prawo w tym katalogu grzebać.

    > no i oto tym ,którzy udzielali tych wywaidów chodziło.

    Nie jestem pewien.

    > I jeszcze potrzebna
    > była osoba /która ,zaślepiona ideologią i dlatego przekonana,że dobrze
    > robi/,rozpowszechni te dane.Tak się stało.

    Wiesz, te dane nikomu tak naprawdę nic zrobić nie mogą.

    > Moim zdaniem w tej sprawie problem wcale nie w Ustawie o ochronie danych
    > osobowych a dotyczy całkiem czego innego.

    Skoro Twoje zdanie jest zbieżne w tej materii z moim, to skąd pytanie w
    tytule: "Czy Wildstein naruszył ustawę o ochronie danych osobowych??"