    From: "pawel" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy Straz Miejska ma prawo karac, mimo ze jest znak drogowy?
    Date: 13 Feb 2007 14:25:49 +0100

    Przed moja brama stoi znak "Zakaz zatrzymywania i postoju" z dopiskiem: "Nie
    dotyczy chodnika w czasie dostawy towaru". Dopisek ten mieszkancy wywalczyli rok
    temu, bo nie ma innego miejsca na zaparkowanie auta, jak tylko chodnik przed
    brama domu. Przez rok byl spokuj, ale od miesiaca Straz Miejska lepi mandaty,
    twierdzac ze potrzebna jest jeszcze dodatkowa karta do parkowania, dodatkowe
    zezwolenie itp. Prosze o opinie w tej sprawie, czy Straz Miejska dziala prawnie,
    czy mam prawo zaparkowac auto na czas np. wyladunku zakupow itd.
    pawel