  • 11. Data: 2021-02-28 19:04:34
    Temat: Re: Czy PIS wolno JUŻ nazywać organizacją/partią komunistyczną? [Sądy o nazwaniu ONR "organizacją faszystowską"]
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 28.02.2021 o 16:15, A. Filip pisze:
> [...]
    dzi-w-prywatny-biznes.html

    > Jak rozumiem to ma być prawny dowód na to że PiS *jeszcze* trudno nazwać
    > organizacją komunistyczną? :-)

    To nie mnie odpowiadasz ale jakiemuś chujowi co się podszył.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 12. Data: 2021-03-01 05:32:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    pl...
    On 27.02.2021 11:17, A. Filip wrote:
    > https://wiadomosci.onet.pl/olsztyn/sad-najwyzszy-zde
    cydowal-mozna-nazywac-onr-organizacja-faszystowska/w
    h2tfeh

    >A co jest w SLD komunistycznego, poza przeszłością niektórych
    >członków

    a nie wystarczy ?
    Sporej ilosci dzialaczy.

    >(a to nie jest powód do hańby, jak pokazuje nam partia rządząca)? Czy
    >używają symboli komunistycznych?

    >Czy nawołują do przewrotu i budowy państwa dyktatury proletariatu?

    Poczytac ostatnie wypowiedzi ... nie ma tam czegos, o obaleniu rzadu
    PiS, legalnego w koncu ? :-)

    A o dopuszczaniu aborcji nie ma? A to wszak zamach na ustroj panstwa
    :-)

    >Czy czczą Stalina i ZSRR?

    A rzucil taki dzialacz legitymacje partyjna przed 1989? To sie nie ma
    prawa obrazac za nazwanie komuchem :-P

    A ci, ktorzy nie mieli ... brataja sie tam jednak z tymi, co nie
    rzucili ...

    J.

  • 13. Data: 2021-03-01 11:07:25
    Temat: Re: A czy wolno juz Filipka nazywać głupkiem?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Można, ale po co w koło mówić, że Ziemia jest okrągła.

    Swoja drogą taki Greniuch dumnie hajluje, a potem wije się i plecie coś tam
    o grzechach młodości. Zupełny brak odwagi cywilnej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2021-04-13 20:15:17
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):
    > Można, ale po co w koło mówić, że Ziemia jest okrągła.
    >
    > Swoja drogą taki Greniuch dumnie hajluje

    Greniuch zajmował się twoimi fumflami.

    https://youtu.be/rjBYytftIX4?t=2224 do 39min